300 پروژه همزمان با دهه فجر در اهواز به بهره‌برداري مي‌رسد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۹۱۲۹
فرماندار اهواز:

300 پروژه همزمان با دهه فجر در اهواز به بهره‌برداري مي‌رسد

فرماندار اهواز گفت: همزمان با فرا رسيدن ايام الله دهه مبارك فجر 300 پروژه عمراني در اين شهرستان به بهره‌برداري مي‌رسد.
به گزارش گروه فرهنگي «خبرگزاری دانشجو»، مهندس فدعمي با بيان اينكه 300 پروژه همزمان با دهه فجر در اهواز به بهره‌برداري مي‌رسد، تصريح كرد: براي اجراي اين پروژه ها بالغ بر 550 ميليارد تومان هزينه شده است.
 
وي افزود: اين پروژه ها در بخش هاي مختلف از جمله حمل و نقل، عمران شهري و روستايي، ارتباطات و فناوري، فرهنگ و هنر، آموزشي، بهداشت و درمان، تربيت بدني، صنعت و انرژي به اجرا در آمده اند.
 
نماينده عالي دولت در شهرستان اهواز بيان داشت: بيشترين اعتبار هزينه شده مربوط به شهرداري اهواز است كه با صرف اعتباري بالغ بر 113 ميليارد تومان 57 پروژه شامل آسفالت و پياده روسازي، احداث زمين هاي ورزشي و پارك هاي محله اي و تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي به بهره برداري مي رسد.
 
فدعمي افتتاح پل هشتم اهواز با نام پل غدير، ورزشگاه 50 هزار نفري الغدير اهواز، 800 واحد مسكن مهر شهر اهواز، كارخانه توليد لوله اسپيرال، كارخانه تصفيه شكر فارابي و كارخانه خمير مايه رازي را مهمترين پروژه هاي شهرستان اهواز در ايام دهه فجر برشمرد.
 
وي از بهره برداري 15 فضاي آموزشي احداثي در اين ايام خبر داد و گفت: در بخش آموزش عالي توسعه مركز رشد فناوري، توسعه سلف سرويس و تكميل آزمايشگاه مركزي دانشگاه شهيد چمران و احداث دو  اورژانس جاده اي و توسعه دانشكده پيراپزشكي به بهره برداري مي رسد.
 
فرماندار اهواز اجراي 17 طرح هادي روستايي، بهره برداري از 300 واحد خود مالكين و بهره برداري از 500 واحد مقاوم سازي شده روستايي را از جمله طرح هاي اجرا شده در مناطق روستايي عنوان كرد و افزود: 2000 انشعاب گاز در روستاهاي اهواز از ديگر پروژه هاي عمران روستايي افتتاحي در اين ايام است.
 
فدعمي بهسازي كانال هاي آبياري و اجراي آبياري تحت فشار، پرورش ماهيان گرمابي و افتتاح فروشگاه عرضه مواد غذايي را از جمله پروژه هاي بخش كشاورزي عنوان كرد كه به بهره برداري مي رسد.
 
وي در ادامه از بهره برداري از 14 پروژه صنعتي به همين مناسبت خبر داد و تصريح كرد: اين پروژه ها شامل احداث كارخانه لوله اسپرال، ساخت فرز لبه ورق، توسعه شهرك هاي صنعتي است كه توسط شركت شهرك هاي صنعتي و شركت لوله سازي اهواز به اجرا در آمده است و همچنين جهت اجراي 20 پروژه شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب شامل احداث، تجهيز و توسعه تأسيسات فني و خدماتي بالغ بر 79 ميليارد تومان هزينه شده است.
 
فرماندار اهواز از افتتاح 44 پروژه شركت توزيع برق اهواز شامل پروژه هاي توسعه روشنايي معابر، بهينه سازي شبكه هاي برق و توسعه و احداث شبكه برق مسكن مهر با اعتبار 14 ميليارد تومان در اين ايام خبر داد.
پربازدیدترین آخرین اخبار