کد خبر:۱۶۹۴۹۲
برگزاري دوره آموزشي «آشنایی با فناوریهای نوپدید در کتابخانهها»
دوره آموزشي «آشنایی با فناوریهای نوپدید در کتابخانه ها» از سوي پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران دوشنبه، 17 بهمن ماه در اين پژوهشگاه برگزار ميشود.
نورالله رزمي در گفتوگو با خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، با اشاره به برگزاري دوره آموزشي «آشنایی با فناوریهای نوپدید در کتابخانه ها» دوشنبه، 17 بهمن ماه در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران گفت: عصر فناوری اطلاعات، کتابخانهها را نيز ناگزیر به تغییر و حرکت به سمت دنیای دیجیتال كرده است و اطلاع از فناوریها و ابزارهایی که کتابخانهها را در این راستا کمک کرده و فرایند ديجيتالي شدن را تسهیل میکند، بسیار ضروری است.
مدير روابط عمومي پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات افزود: در اين دوره، مهندس عمار جلالی منش، عضو هيئت علمي پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات، شرکتکنندگان را با فناوریهای نوظهور به خصوص در حوزه فناوری اطلاعات در کتابخانهها آشنا مي كند.
وي ادامه داد: شرکتکنندگان پس اتمام این دوره با فناوري اطلاعات در حوزه كتابخانه آشنا مي شوند و توانایی انتخاب و استفاده از اين فناوري ها را با توجه به نیازها و برنامههای کتابخانه خود بهدست مي آورند.
رزمي گفت: همچنین شرکتکنندگان در اين دوره، مهارت بهروز نگهداشتن دانش خود در این حوزه را نیز کسب مي كنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا