الگو بودن علوم پزشکی شیراز در تدوین شاخص‌های اعتبار بخشی فرهنگی ضروري است
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۹۸۶۴
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت:

الگو بودن علوم پزشکی شیراز در تدوین شاخص‌های اعتبار بخشی فرهنگی ضروري است

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: تدوین شاخص‌های اعتبار بخشی فرهنگی به حوزه سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله ابتکارات تأثیرگذاری است که می‌تواند در کشور الگو باشد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، دکتر محمدرضا آیتی امروز در مراسم اهدای لوح تقدیر به بیمارستان‌های برتر در طرح اعتبار بخشی فرهنگی در شیراز بیان کرد: تدوین شاخص‌های اعتبار بخشی فرهنگی به حوزه سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله ابتکارات تأثیرگذاری است که می‌تواند در کشور الگو باشد.
 
وی بیان کرد: سلامت موضوعی بسیار مهم است که برای تأمین آن نیازمند فعالیت‌های فرهنگی و معنوی هستیم.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افزود: یکی از موضوعات مهم مورد توجه در سال‌های اخیر، افزایش 60 درصدی بودجه فرهنگی وزارت بهداشت است که این مسئله با توجه به اینکه در سایر بخش‌ها حداکثر 20 درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم نشان دهنده توجه ویژه مسئولان به مسائل فرهنگی است.
 
آیتی تصریح کرد: معنویات و توسل به دعا و نیایش برای بهبودی بیماران موضوعی پذیرفته شده و اعتقادی است و آگاه سازی جامعه برای تشخیص درست بین معنویات و خرافات امری ضروری است.
پربازدیدترین آخرین اخبار