تمایل قالیباف برای اجماع اصولگرایان/ شرایط اجماع فراهم است
رئیس ستاد جوانان قالیباف در گفت‌و‌گو با «خبرگزاری دانشجو»:
ابوئی از تمایل نامزد اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری برای اجماع اصولگرایان خبر داد.
تعداد نظرات: ۱
دانشجوي بندري
-
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
بسم الله الرحمن الرحيم

"وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْكُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا..." آل عمران آيه 102

برادران ارزشي و ارجمند جناب آقايان:
علي اکبر ولايتي، سعيد جليلي و محمد باقر قاليباف
امروز انقلاب اسلامي ايران در برهه حساسي از تاريخ خود قرار گرفته است و بايد ملزومات ايفاي نقش انقلابي خود را در پيچ تاريخي جهان و گذر به دوران جديد مهيا سازد.
انتخابات اين دوره رياست جمهوري مي تواند تعيين کننده مشي و شتاب حرکت انقلاب اسلامي در اين پيچ تاريخي باشد. با توجه به سخنان رهبري معظم انقلاب مبني بر اينکه:
" بدانيد امروز تاريخ جهان، تاريخ بشريت، بر سر يك پيچ بزرگ تاريخى است. دوران جديدى در همه‌ى عالم دارد آغاز مي شود. نشانه‌ى بزرگ و واضح اين دوران عبارت است از توجه به خداى متعال و استمداد از قدرت لايزال الهى و تكيه‌ى به وحى. بشريت از مكاتب و ايدئولوژى‌هاى مادى عبور كرده است...
اين پيچ تاريخى‌اى كه گفتم، عبارت است از تحول از سيطره‌ى چنين ديكتاتورى‌اى به آزادى ملتها و حاكميت ارزشهاى معنوى و الهى؛ اين پيش خواهد آمد؛ استبعاد نكنيد. "
آنچه واضح است جهان به سوي معنويت گرايي و به سوي ارزشهاي الهي بويژه به دين اسلام گرايش پيدا خواهد کرد و انقلاب اسلامي ايران به عنوان نقطه ثقل و محوري اين پيچ تاريخي مطرح خواهد شد.
در اين شرايط حساس تاريخي جهان اگر بخواهيم شعارها و اصول اوليه انقلاب اسلامي را حفظ کنيم و به دوران نفي اسلام و نفي قدرت دين و انديشه ديني و دوران اهانت به ارزشهاي اسلام و انديشه هاي امام بازنگرديم راهي جز همگرايي و وحدت در نظر و عمل نداريم که به مصداق آيه شريفه " وَإِن يُرِيدُواْ أَن يَخْدَعُوكَ فَإِنَّ حَسْبَكَ اللّهُ هُوَ الَّذِيَ أَيَّدَكَ بِنَصْرِهِ وَ بِالْمُؤْمِنِينَ " دست ياري خداوند با شما خواهد بود و بيمي از خدعه منافقان و دشمنان نخواهيم داشت.
اختلاف سلايق امري طبيعي است اما در راه حق تفرق گناهي نابخشودني است ما هرسه شما عزيزان را در مسير خط امام، آرمانهاي انقلاب و ياور رهبري عزيز مي دانيم که داراي سوابقي ارزشمند و پر افتخار مي باشيد بنابراين مي توان با تکيه بر اشتراکات در جبهه اصولگرايي متحد شد تا زمينه شتاب حرکت انقلابي در اين زمان حساس را فراهم ساخت. آنچه مهم است ترجيح منافع ملي و انقلاب اسلامي بر منافع گروهي و شخصي است.
اگر امروز گفتمان انقلاب اسلامي بواسطه تشتت آرا و پراکندگي شما از هم نتواند زمام اجرايي کشور را در دست گيرد تاريخ و آيندگان و دلبستگان به انقلاب اسلامي در سرتاسر جهان شما را نخواهند بخشيد.
امروز اگر تصميم به همگرايي و وحدت در نظر و عمل نگيريم وحدت فردا نشانه پشيماني است.
آقايان مدعي دو آتشه گفتمان انقلاب اسلامي بدانيد که اگر اصلاح طلبان بر سرکار بيايند نه به اصولگرايان معتدل رحم خواهند کرد و نه به اصولگرايان دو آتشه.
ما دانشجويان حزب اللهي و طرفدار گفتمان انقلاب اسلامي دانشگاههاي استان هرمزگان از شما مناديان گفتمان انقلابي و ارزشي در انتخابات رياست جمهوري انتظار داريم که با همديگر متحد شويد و با سعه صدر و با در نظر گرفتن انديشه هاي امام امت و رهبري عظيم الشان به اشتراک رسيده و يکي از ميان خود را به عنوان کانديداي گفتماني معرفي نماييد تا انشاالله دولتي قوي و ارزشي تشکيل گردد.
والعاقبه للمتقين
دانشجويان حزب اللهي و طرفدار گفتمان انقلاب اسلامي
دانشگاههاي استان هرمزگان
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار