آخرین اخبار:
کد خبر:۲۵۹۹۴۳

بهره‌برداری از خط ۱۱ اتوبوس‌های BRT تا پایان سال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بهره‌برداری خط ۱۱ سامانه اتوبوس‌های تندرو در مسیر بزرگراه صدر، تا پایان سال خبر داد.
بهره‌برداری از خط ۱۱ اتوبوس‌های BRT تا پایان سال بهره‌برداری از خط ۱۱ اتوبوس‌های BRT تا پایان سال

به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»،  پیمان سنندجی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود خط 11 سامانه اتوبوس‌های تندرو به یکی از مهم‌ترین و پرمسافر‌ترین خطوط این شبکه تبدیل شود؛ چرا که ضمن عبور از نقاط مهم و پرتردد شهر با چند خط اتوبوس‌های BRT تقاطع خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: در فاز اول این خط از بلوار ارتش وارد بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه شهید صدر می‌شود و تا پارک وی ادامه خواهد یافت.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه در فاز دوم نیز این خط تا میدان پونک ادامه خواهد یافت، گفت: در فاز نخست، خط 11 اتوبوس‌های BRT با خطوط 4 و 9 این سامانه تقاطع خواهد داشت.

 

سنندجی خاطرنشان کرد: زیر ساخت‌های احداث این خط در مسیر بلوار ارتش، بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه شهید صدر در حال آماده سازی بوده و مطالعات فاز دوم پروژه نیز در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه عملیات ساخت سکوی ایستگاه‌های خط 11 در دست اجرا است، گفت: احداث خطوط اتوبوس‌های تندرو در تهران تجربه‌ای بسیار موفق بوده و این خطوط توانسته‌اند نقش مهمی را در جا به جایی‌های پایتخت ایفا کنند که امید است هرچه سریع‌تر با احداث چند خط جدید، شبکه اتوبوس‌های BRT در تهران تکمیل شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
بدون نام
-
۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
يک گزارش از وضعيت اتوبوسهاي مشهد درست کنين
کرايه اتوبوس در تمام قسمت هاي شهر مشهد يکسان است
ولي کيفيا اتوبوسها :
اتوبوسهايي که به سمت قسمت هاي ثروت مند نشين ميره داراي صندليهاي مبله و کولر و پرده و شيشه هاي دودي هستش

اتوبوسهايي که در مرکز شهر هستند داراي صندليهاي پلاستيکي و پرده و کولر هستند


اتوبوسهايي که از سمت مرکز به سمت قسمت هاي فقير نشين حرکت مي کنند داراي صندليهاي پلاستيکي دود صداي وحشتناک موتور اتوبوس تکانهاي خيلي بد هستند

در حاليکه بهاي حمل و نقل دورن شهري براي قسمت فقير نشين متوسط نشين و ثروت مند نشين در تمام سطح مشهد و براي تمام انواع اتوبوسها يکسان است

!!!!!!!!!!!!
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار