کد خبر:۲۶۷۰۹۸
مدیرعامل شرکت پست اعلام کرد

جزئیات برنامه 100 روزه توسعه پست کشور /وعده تحویل 24 ساعته مرسولات ویژه

مدیرعامل شرکت پست در نشستی به مناسبت روز جهانی پست، جزئیات برنامه 100 روزه پست برای توسعه‌ سرویس‌های پستی را اعلام کرد.
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، مدیرعامل شرکت پست در نشستی به مناسبت روز جهانی پست، جزئیات برنامه 100 روزه پست برای توسعه‌ سرویس‌های پستی را اعلام کرد.
 
وزارت ارتباطات از تمام زیرمجموعه‌های خود برنامه‌های 100 روزه‌ای را درخواست کرده  و به تبعیت از سایر زیرمجموعه‌های وزارتخانه، شرکت پست نیز این برنامه زمان‌بندی شده را به وزیر جدید ارائه داده است.
 
امروز محمد حسن کرباسیان جزئیات این برنامه 100 روزه را تشریح کرد.
 
مدیرعامل شرکت پست گفت: توسعه 4 سرویس پستی را در 100 روز ابتدای کار دولت در برنامه داریم. وی گفت: نخست سرویس خرید و فروش اینترنتی است که باید 72 ساعت شود.
 
کرباسیان ادامه داد: دوم 24 ساعته شدن تحویل مرسولات ویژه است. هم‌اکنون 56 درصد مرسولات ویژه 24 ساعت تحویل می‌شود که در برنامه 100 روزه تعهد دادیم که تمام مرسولات ویژه 24 ساعته تحویل شود.
 
مدیرعامل شرکت پست خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پست 3 هزار و 300 خط پستی دارد و برای انجام تعهدات مرسولات ویژه نیاز به خطوط جدید و ماشین‌هایی دارد که ظرف 4، 5 ساعت بتواند محصولات را از یک استان به استان دیگر برساند.
 
وی گفت: برنامه سوم راه‌اندازی پست تلفنی 193 در 9 مرکز استان بزرگ است.
 
کرباسیان ادامه داد: سرویس چهارم راه‌اندازی سرویس مرکز تماس (کال سنتر) به شماره 84740000 برای پاسخ‌گویی تلفنی به نیازهای پستی مردم است.

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار