دلایل اعمال مصوبه بانک مرکزی در افزایش شهریه ها غیرمنطقی است/ تعداد دانشجویان انصرافی رو به افزایش است
دانشجوی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین در گفت وگو با «خبرگزاری دانشجو»:
افزایش بیش از دو برابری شهریه های دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) منجر به انتشار خبر انصراف تعداد بسیار زیادی از این دانشجویان در رسانه های داخلی شد.
تعداد نظرات: ۵
مسافر صبح
-
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
بخشي از بدنه نظام اسلامي در جغرافياي سياسي امت واحد باشن که امسال شما با بي تدبيري و نگاه سطحي حولشون ميدي تو دامن دشمن.دکتر درسته زمين بازي شماست اما بخدا اينها حريف نيستن ،تيم ب خودي هستند.اينجا گول بخورن تو فينال يار کم مياري ها
مسافر صبح
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
جنتب دکتر آل بويه اينجا دانشگاه بين المللي هست نه دانشگاه غير انتفاعي و هدف از تاسيس دانشگاه و پذيرش دانشجوي خارجي انتشار انقلاب و... هست نه کسب در آمد.جاي نگاه اقتصادي يکم بينش سياسي داشته باشين
حسيني
-
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
واقعا کاملا مشکلات ما و واقعيت دانشگاه ما در اين جوابيه آمده
دانشجوي دانشگاه امام خميني
-
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دلايل آقاي ال بويه کاملا غير منطقي است , همچنين د رتمام خبرگزاري ها همين حرفشان را تکرار کرده اند.انصراف 1000 دانشجوي پناهنده افغانستاني نام بين المللي بودن را از دانشگاه سلب ميکند . خواهشمندم مسئولين به مشکل ما دانشجويان رسيدگي کنند تا زندگي 2 الي 3 ساله تحصيليمان به هدر نرود .
Mahmud Mirbeg
-
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
به نظر من بهتر بود مسئولين دانشگاه شرايط اقتصادي دانشجويان را در نظر مي گرفتند. درست است که نرخ دولتي يورو افزايش يافته, اما شرايط اقتصادي و در امد دانشجويان که بهتر نشده. بيشر دانشجويان هيچ در امدي ندارند و وابسته به کمک مالي والدين و يا ديگران هستند, پس واقعا راهي جز ترک تحصيل ندارند. در بسياري از دانشگاههاي معتبر, اگر هم افزايشي در شهريه ها شود, معمولا شامل دانشجوياني مي شود که ترم اول را شروع مي کنند. گذشته از اينها تا انجايي که من مي دانم هدف اين دانشگاه صدور فرهنگ, و ارزشهاي اقلاب اسلامي هست. چنين دانشگاههايي در بسياري از کشورها کاملا رايگان هست. حالا اين دانشجويان به اجبار بار مانده از تحصيل, چه نوع فرهنگ يا چه پيامي را از ايران به بيرون مي فرستند؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار