در راستای تدوین راهنما برای عملکرد بهتر سازمان در راستای مدیریت کیفیت خدمات، دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر مبادرت به اخذ استانداردهای مدیریت کرد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، در راستای تدوین راهنما برای عملکرد بهتر سازمان در راستای مدیریت کیفیت خدمات، دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر مبادرت به اخذ استانداردهای مدیریت کرد.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر گفت: هدف از تدوین این استاندارد به وجود آوردن الگویی بین المللی است و تحقق اهداف، استراتژی سازمان، شفاف سازی فرایندهای داخلی سازمان، استفاده بهینه از موقعیت ها، بالا رفتن کارایی و اثربخشی سازمان و ایجاد اطمینان رضایت از کارکنان و ارباب رجوع، تجزیه و تحلیل فعالیت ها و بهبود مستمر سازمان در پرتو استقرار سیستم های مدیریت کیفیت حاصل می شود.
علی سلیمانی افزود: در سیستم مدیریت کیفیت به مشتری، مشارکت کارکنان، فرایند گرایی، تصمیم بر پایه واقعیات و ارتباط سودمند متقابل با تامین کنندگان توجه ویژه شده و کلیه سازمان های ارائه دهنده خدمات آموزشی در کلیه سطوح شامل مدارس ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و مراکز آموزش عالی، دانشگاه ها می توانند از این استانداردها استفاده کنند.
وی با اشاره به جایگاه مهم دانشگاه در ارتقا شاخص های مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه بیان داشت: این استاندارد به منظور ثبات سطوح کیفیت و بهبود آن از طریق اصلاح فرایندها در سازمان پیش بینی شده و در نهایت منجر به حمایت از ارتقاء کیفیت خدمات میشود.
سلیمانی بیان داشت: اخذ چنین استانداردهای بین المللی مایه افتخار برای جامعه دانشگاهی است و ابراز امیدواری کرد دانشگاه های داخل کشور نسبت به اخذ استانداردهای مدیریت کیفیت ISO 9001، IWA 2و ISO 10015جهت رقابت های بین المللی اقدام کنند.