آخرین اخبار:
کد خبر:۲۷۸۶۷۱
در واکنش به گزارش ۱۰۰ روزه رئیس‌جمهور؛

احمدی‌نژاد، روحانی را به مناظره دعوت کرد

محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به حسن روحانی، از وی برای شرکت در مناظره‌ای صریح و روشنگر دعوت کرد.
احمدی‌نژاد، روحانی را به مناظره دعوت کرد

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به حسن روحانی، از وی برای شرکت در مناظره‌ای صریح و روشنگر دعوت کرد.

 

متن کامل نامه احمدی‌نژاد خطاب به روحانی به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب حجت‌الاسلام آقای حسن روحانی

 

رئیس‌محترم جمهوری اسلامی ایران

 

سلام علیکم

 

با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و خدمتگزاران دلسوز در سراسر کشور، با آنکه اینجانب - حتی پس از شنیدن گزارش چند روز گذشته شما که بر "پایه" "انتساب عناوین غیرمنصفانه و بی‌پایه" به دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته بود- به اقتضای مصالح کشور، بنا بر سکوت داشته و دارم، لکن به احترام تقاضاهای بی شمار گروه‌های مختلف مردم و از جمله صاحب‌نظران سیاسی و اقتصادی‌، لازم دیدم که از جنابعالی دعوت  نمایم تا در فضایی کاملاً دوستانه و صمیمی، در مناظره‌ای صریح، اصولی و روشنگر در منظر افکار عمومی، ابهامات و حقایق ناب را آنطور که هست، مورد تصدیق و تاکید قرار دهیم تا از فرصت برداشتن گام‌های بلند و استوار در مسیر روبه جلوی کشور دریغ نشود.

 

اینجانب با تاکید مجدد بر لزوم تحکیم‌ دوستی‌ها و حفظ وحدت و همدلی به ویژه در شرایط کنونی، این روشنگری را از جهت پاسداشت تلاش‌های گسترده، صادقانه و کم‌نظیر همکاران و کارکنان دولت در سراسر کشور و نیز قشر وسیعی از فعالان عرصه خدمت در بخش خصوصی، وظیفه خود می‌دانم، چرا که بار مسئولیت پیشرفت آتی ایران عزیز عمدتا و همچنان بر دوش این عزیزان خواهد بود. بدیهی است که جفا بر این خیل عظیم می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را متوجه کشور نماید. 

 

خدا را شاهد می‌گیرم که این دعوت نه بر اساس یک حس شخصی، بلکه بر مبنای احساس تکلیف دینی و ملی صورت می‌گیرد. وگرنه اینجانب و همکارانم در طول 8 سال مسئولیت خود، زمانی که در عین تحمل بار سنگین خدمات کم‌سابقه در جای‌جای میهن اسلامی به موازات دشمنی‌های بیگانگان، حجم کم‌نظیر ناملایمات و بی‌مهری‌های برخی در داخل را به عشق ملت بزرگ ایران به جان پذیرفتیم، امتحان خود را به نیکی پس داده‌ایم. 

 

همچنین در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری در شرایطی که دولت دهم در فقدان نماینده‌ای از خود در رقابت‌ انتخاباتی و ما لا پاسخگویی- آماج حجم سنگین و گسترده‌ای از اتهامات و انتقادات ناروا بود- به خوبی و شایستگی به وظیفه شرعی و قانونی خود در صیانت از آرا مردم عمل کرد و با برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم، ظرفیت بالای خود را به ظهور رساند. علاوه بر ضرورت حمایت و دفاع از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مخلص و سخت‌کوش کشور در همه حوزه‌ها و قوه‌ها، چیزی که موجب مزید نگرانی شده این است که نادیده انگاشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و داشتن برآوردهای ناصحیح و آمارهای نادرست از وضعیت کشور چه بسا به تصمیم‌سازی‌های ناصواب در عرصه سیاسی و اقتصادی داخلی و بین‌المللی و تضعیف امید و نشاط ملی بینجامد.

 

از این رو با تاکید مجدد بر این دعوت به عنوان قطره‌ای از اقیانوس ملت ایران، آمادگی دارم که همه توان و تجربه خود را برای تسهیل و پیشبرد امور در خدمت دولت قرار دهم.

 

خادم ملت ایران

 

محمود احمدی‌نژاد

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات بینندگان
حسين
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
عمرا قبول کنه حاج محمود.
تو ايران کيه که بتونه با شما مناظره کنه ؟
120
19
دانيال
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
زنده باد محمود
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
به نظرم نماينده هاشون بيان بحث کنن بهتره
چون وسط مناظره ممکنه يکي از اين دو نفر روحاني و احمدياحساساتي بشن و باز مملکت به خاطر چرت و پرتايي که به هم مي گن به هم بريزه
کاردار انگليس هم که داره مياد ايران و اوآشمون را حسابي شورتر خواهد کرد
16
59
زهرا
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
احمدي نژاد را که هر کسي نمي تونه عصباني کنه، روحاني رو ولي نياز به زحمت زيادي نيست، بگي بالاي چشمت ... زود جوش مي ياره!
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
درود بر حاج محمود
78
16
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کارش درسته احمدي نژاد
82
21
مجيد
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
دمت گرم محمود كه گل كاشتي.
88
13
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
اين يک نقشه براي به حاشيه کشاندن دولت تدبير است
24
129
ياسر
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
ما که تا حالا تدبير نديديم.نکنه توافق ننگين ترکمانچاي رو ميگين يا بکارگيري اصحاب فتنه ويا قليون تبليغ کردن نجفي قهوه چي؟؟؟
mmm
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
خود روحاني با گفتن دروغ به حاشيه کشوندش.........ما که نميخواستيم بره تو حاشيه... حالا که رفته خودش بايد از توحاشيه در بياد پاي همه چيزش هم بايد وايسه...........
رضا
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
بي حاشيه بودن خوبي دولت نيست
چرا؟
کساني که نظرتاشون مقابل آقاي روحاني هست ، اهل حاشيه سازي نيستن
وگرنه هزارو يک دليل ( دقت کن دليل نه که بهانه ) وجود داره تا بشه به حاشيه کشندونشون
يکيش جلوگيري از کاهش قيمت دلار!
نيايش
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
نه اينکه تا الان اين دولت تدبير و اميد! هييييچ حاشيه اي نداشته؟! بقيه بايد واسش حاشيه بسازن!!! والا...
نيما
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
اين چه صحبتي هست مي فرماييد!!! اين دولت خودش تو حاشيه است. دولتي که اظهار نظر رسمي وزراش رو بايد از صفحه فيس بوکشون خوند ديگه چطور بيش از اين مي خواد به حاشيه کشونده بشه؟!
زهرا
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳
دولت تدبير اصولا در حاشيه هست، اون از کار کردنشون که فقط اسم طرح عوض مي کنند، اونم از گزارش دادنشون.
يکي دست اينا رو بگيره وسط ماجرا را نشانشون بده، چشماشون خيلي ضعيفه مثل اينکه!
سينا
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵
يعني به نظرت تا الان تو حاشيه نبودن؟؟!
يعني ميخوتم بدونم واقعا نظرت اينه يا داري با ما ها شوخي ميکني؟؟؟
کوروش
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۶
چرا بهانه مياري باي دولت محبوبت!!اگه راست ميگن خب بيان پاي ميز مناظره!!!!!!
جوان سيستم
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
اينو نگيد چي بگيد
مننميدونم چرا هر وقت هرکي هر جا خواست با برادران تدبير و اميد بشينه و مناظره کنه و اونها رو نقد کنه يا اهل خشونته يا افراطي هست يا وطن فروشه حالا هم که قصد به حاشيه کشوندن دولت رو داره
در اينکه جناب آقاي احمدي نژاد اشتباهاتي داشتند که شکي نيست ولي به مراتب اشتباهاتشون کمتر از دولت هاي قبل بوده
محمدرضا
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
به نظر من که آقاي احمدي نژاد بايد با هاشمي مناظره کنه
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
محمود جون مردم قدر زحمات شما رو ميدونن قرآن مجيد در مورد افرادي مثل ... ميفرمايد قالو سلاما
81
13
محمد
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
سلام
حالا اگه روحاني جرات داره بياد جلو
نه وجدانا مردي بيا جلو
122
15
طاها
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
احمدي نژاد چيزي براي دفاع داره واقعا؟
23
121
محمد
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
همونجور که قبلا داشت حالا بيشتر داره
siruse
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
احمدي نژاد که چيزي براي گفتن نداره!!!پس چرا از مناظره ترسيديد؟
ايراني
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
احمدي نژاد ميخواهد همان بلايي را که به سر موسوي ،کروبي وهاشمي آورد(حصر خانگي -تهمت وهتک حرمت) براي آقاي روحاني هم انجام دهد وبا بگم بگم ها دوباره جامعه را که بسمت آرامش نسبي حرکت ميکند را از مسير انحراف داده وفتنه 92 را راه اندازي کند وراه را برا انتخابات 96 هموار سازد ولي کور خوانده مردم ديگر فريب دروغهاي وي را نميخورند اگر خيلي عذاب وجدان دارد اولا اعتراف کند که چرا بدون اجازه 16ميليار به حساب دانشگاه غير قانوني ايرانيان واريز کرده بود دوما اسامي اختلاس کنندگان 3000ميلياردي را اعلام کند ثالثا چرا در دادگاه حاضر نشد تا از اتهاماتش دفاع کند رابعا در ايام انتخابات ومناظرات تلويزيوني آقاي روحاني همه موارد مطروحه در گزارش صدروزه را بيان کرده بودند ...لذا پيشنهاد ميشود مناظره در حضور رووساي
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
مشاور اجرايي رئيس جمهور افزود: حسن روحاني و محمود احمدي نژاد در يک سطح قرار ندارند که بخواهند با هم مناظره کنند اما به هر حال، ما از پاسخگويي رئيس دولت دهم استقبال مي کنيم.
15
66
مرجان
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
اين سطحي كه گفتن سطح ماليه و درسته ، سطح مالي روحاني كجا احمدي نژاد كجا . اگه سطح ماليش مثل روحاني و... بود كه انقدر چوب لاي چرخش نميگذاشتن
يزداني
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
معلومه که در يک سطح نيستن,حالا مونده تا حسن کليد ساز به گرد پاي حاج محمود برسه.
زهرا
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱
راست مي گه ديگه!
اين روحاني انگشت کوچيکيه احمدي نژاد هم نيست.
دوستان طلبکار هم طبق روال هميشه طلبکارن و بقيه بايد بهشون جواب پس بدن!
بابا ايول!
نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
عشق من احمدي نژااااااااااد
101
37
mobtadi
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
حسن آقا اهل مناظره نيست حسن آقا حقوق دانه !
152
9
علي
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
روحاني قبول نميکنه . وجودشو نداره
146
20
ژوپيتر
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
دقيقا!! دولت داس و تغيير-فقط براي سياه نمايي از هر حربه اي استفاده مي کنه
مرتضي
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۴
مناظره با حاج محمود مرررررد مي‌خواد...
وگرنه زدن شير دست بسته که از هر بچه گربه‌اي ساخته‌ست!
ميلاد صالحيه
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
سلام و خسته نباشيد بر همه دوستاني که در خبرگزاري دانشجو فعاليت دارند.
من 100% با مناظره موافقم . رو در رو صحبت کنيد بهتر از پشت پردست. اينجوري راست و دروغ معلوم ميشه به شرط اينکه يک مجري با مديريت قوي برنامه اداره کنه . موفق باشيد
84
7
123
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
بعضي از مردم اگه روحاني بياد و بهشون بگه من دروغ ميگم بازم ميگن نه حاچ حسن تو دولت راست گوياني!
116
7
طيبه
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۴
واقعا راست ميگي. من خودم بعضياشونو از نزديک ميشناسم.
ممحمد22
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۷
وووووووووووووووووووواي که چقدر راسته حرفت من با چشم خودم ديدم يه حرف روحاني رو با سند براشون نقض ميکني ميگه نه اين طور نيست.
مهران
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
::
خب وقتي حاج حسن نوشته هاي تو کتاب خودش رو هم تحريف و تکذيب ميکنه ديگه چه انتظاري از از ايشون ميره .....!!!
::
محمد ابن سينا
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
دکتر محمود مرد مناظره ست
اما يک درصد هم احتمال نداره روحاني قبول کنه. چون دليلي نداره، وقتي مي تونه متکلم وحده باشه
118
9
رفيق
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶
تو اين دوره يکي مثل احمدي نژاد نبود تو مناظرات که نتيجش شد اين ... نماينده اصولگرا ها مثل يک ابوموساي اشعري براي حضرت علي بود که يک دست نشانده بود در نتيجه تو انتخابات مردم فکر کردند که روحاني بهترين کانديده... از اون طرف هم جليلي و قاليباف رو هم رسانه هاي خارجي خراب کردن... مرد دين حداد هم که کنار کشيد. اين هم شد نتيجه
575
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۵
محمود بايستي توي دادگاه به اتهاماتش جواب بده مردم که کور نيستند
فداکار
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
سلام به همگي
بنظر من اوضاع ي مقدار پيچيده است
از ي طرف مناظره بايد برگزار بشه تا راست و دروغ مشخص بشه و مشخص بشه که حق با کيه؟؟
از ي طرفم شرايط کشورم نبايد دچار تشنج بشه
بنظر من برگزاري مناظره اوضاع رو بدتر ميکنه
تازه بعد از مناظره دعواها شروع ميشه....
74
15
نيما
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
اين هم حرف درستي هست باز اين آقاي مطهري و رفقا همه ي مشکلات از خلف وعده هاي دولت تدبير و اميد تا سوراخ شدن لايه ازون رو مي اندازن گردن حرف هاي آقاي احمدي نژاد در مناظره
تاييد
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
سلام دوست عزيز بسيار با شما موافقم.
بنظر منم مناظره در اين شرايط کشور به صلاح نيست
محمد
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۹
شما نميخواد به فکر شرايط کشور باشي. اون که بايد به فکر باشه مياد پشت تي وي هر اراجيفي بخواد سر هم ميکنه. توقع داري همه بشينن هيچي نگن که شرايط متشنج نشه؟؟؟
شهروند
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
اگه بشه چي ميشه! اگه روحاني مناظره رو قبول نکنه يعني هر چي تو گزارش 100 روزه گفته دروغ بوده.
اقاي روحاني بسم الله...
125
16
مجيد
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
بهتر نيست آقا محمود به دادگاهش برسه
آقا محمود بسم الله....
محسن
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
بسم الله !
بيا ثابت کن که خزانه ي خالي تحويل گرفتي !
بيا ثابت کن حجم انبوه بدهي هايي که گفتي !
يادتون رفته 10 سال پيش خودتون رو ؟!
يادتون رفته توو اوج نا بساماني امنيتي در حوادث کوي شما تشريف برده بوديد فرانسه سفر ؟!!!
ياسر
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
چرا آقا مجيد؟ميترسي دروغهاتون لو بره؟
ميترسي اينهمه ندارم ندارم تون رو بشه که چرا دروغ ميگين؟
سلام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
به نظر من اگه يه مناظره در فضاي غير مغرضانه براي شفاف شدن ابهامات بسيار مفيد است. هر چند اگر رسانه اي نباشد.
شايد اطلاعات غلط به آقاي روحاني داده باشند
85
9
رضا
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
چي " اطلاعات غلط به آقاي روحاني داده باشند " ؟
کي جرعت! کرده به سرهنگ اطلاعات غلظ بده؟
نيما
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
رئيس جمهوري که گول اطلاعات غلط رو بخوره!!!!! ديگه ...................
هادي
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴
آخه کي اطلاعات غلط داده؟!!!
حاج حسن که مسئول جزء نيس؛ مثلاً رئيس جمهور مملکته
يعني نبايد از اوضاع کشور خبر داشته باشه؟ وقتي ميخواد کانديد بشه نبايد همه جوانب را درنظر بگيره؟
mamal4x
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
محمود جان عزيزم تو ديگه بيخيال شو حالا حاج حسن يه چيزي از دهنش بيرون پريد. شما ببخش . بگذاريد 4 سالش تموم بشه . جوجه رو آخر پاييز ميشمارن.
خودت دوباره برگرد
105
39
khosroa
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۱
بابا جان ايشان 8ساله هر بلايي که به سر اين مملکت اوردندبر همگان مسجله ديگه به مناضره نيازي نيست
آرش کمانگير
۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸
دوست عزيز ميشه توضيح بديد چرا وقتي رفسنجاني رفت براي ثبت نام يه دفعه قيمت سکه و ارز افتاد پايين. عاشق چشم ابروش بودن ملت؟!!!! چرا توي يکساله اخير تورم از 12 درصد يک دفعه رسيد به 40 درصد فکر نمي کنيد يکم بو داره. به من بگو ببينم بازار تهران و مافياي اقتصاد ايران دست کيه؟
سروش
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
بابا تو مناظره انتخاباتي، آقاي قاليباف يه كلمه به روحاني گفت بالا چشمت ابروست، روحاني جوش آورد و مي خواست چشماي قاليباف رو دربياره!
حالا مي خواين بياد با احمدي نژاد مناظره كنه!!!
اصلا بعضي ها تحمل شنيدن كوچكترين انتقادي رو ندارند چه رسد به پذيرش آن.
171
27
ولايي
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
آقاي روحاني اميدواريم جواب آقاي احمدي نژاد را بدهيد.... که اگر اينکار را نکنيد دروغ بودن حرفهايتان معلوم ميشود...
173
32
اغاغوله
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
سلام باز اين پيداش شد بابا بيا برو به دادگاهت برس باز ميخواي عکس زن روحاني رو به ملت نشون بدي و آمار مرغ وخروسي بدي لعنه الله علي القوم الظالمين
محدثه//
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
مردي بيا مناظره کن تا بفهميم کي راست ميگه کي دروغ....الله العالم
5
4
مسعود
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
آقا محمود، شما اگه خيلي کارت درست بود جوري نميشد که ديگران (حاج حسن) بگن طوري شده است.
و اينقدر تو از حاج حسن و حاج حسن از تو چيزهايي ميدونيد که برملا شدنش خاک دو عالم را بر سر همه ، ميکنه.
شما جرات داري واسه رفسنجاني از اين نامه ها بفرست تا ببينم باز مملکت سر جاي خودش باقي ميمونه يا نه.
5
4
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
تو فعلا به دادگاهت برس تا بعدا
7
11
ميثم
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
نوبتي هم باشه اول نوبت فتنه گراست.
مبين سعادت
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
آقاي روحاني با همين حرفهاي دروغي که به مردم گفت راي جمع کرد ما مردم ايران خودم بهتر مي دونيم آقاي احمدي نژاد عزيز چه قدر براي اين کشور کار و تلاش کرد.هميشه دوستش داريم و براش دعا ميکنيم عشق است آقاي احمدي نژاد دمت گرم حاج محمود حالا معلوم ميشه روحاني جرات مناظره داره يانه.....
5
6
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
اين حاج محمدتون توي اين 8 سال هيچ وقت حاظر به مناظره نبود و هربار تنهايي ميرفت صدا و سيما و حرفاشو مي زد.ايشان آزمونشون رو پس دادند.با افترا و فرافکني وبگم بگم حرفاشونو مي زنن و يه عده اندکي مثل شما(تاکيد مي کنم اندک) واسش کف و هورا مي کشيد.ايشان در نزد مردم ديگه جايگاهي ندارن و هرچه سکوت کنن کمتر مورد غضب مردم قرار مي گيرند.
7
4
آرش کمانگير
۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
اگه24 ميليون اندک حساب ميشه حق با تويه!!!!! کسي از احمدي نژاد دعوت به مناظره نکرد نه خاتمي و نه هاشمي و نه.... يک مير حسين بود که اونم همش چيز چيز کرد.
saber
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
کار روحاني بسيار اشتباه بود اما اين مناظره هم در شرايط فعلي بجا نيست.بهتره در انتخابات بعدي گفته بشه
4
4
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹
بخدا خيلي مردي محمود جان اينهمه برات دروغ پراكني كردند تا گفتي مناظره همشون مثل بيد دارن مي لرزن
9
4
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
آقاي روحاني و لاريجاني و اصلاح طلب ها از مناظره با احمدي نژاد وحشت دارند و هيچ وقت اين کار را نميکنند حتي به قيمت بيرون رفتن از سياست!
7
6
هادي
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴
حقوقدان مردي بيا مناظره؟
ايول ايوله ايول... داش محمود يله... ايول
بزن کف قشنگه رو
10
3
امير حسين
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
مناظره دعوت کردن يا به مراسم پر فيض "بگم ؟ بگم ؟ " آخه ديگه وضع مردم نشون ميده همه چيو مناظره بذاري بگي اينطوري نبوده ؟ بگي پرايد 18 ميليون نشده؟ بگي دلار 4000 ت نشده ؟ بگي دارو گرون نشده ؟ بگي الان جوونا بيکار نيستن ؟
هي ميخوام هيچي نگم
3
6
عرفانا
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲
احمدي نجات روحاني را يک لقمه چپ خواهد کرد :)
11
5
حسين
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۰
درود بر احمدي نژاد انقلابي ومبارز اقاي روحاني در100روز بجز ديپلماسي کاري انجام نداده بود که بخواهد گزارش بدهد
9
8
ميثم
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹
محمود اگه مناظره کنه يعني براي 4سال ديگه ي خودش داره راي جمع مي کنه از همين حالا شروع کن.ياعلي
6
8
مجيد کريمي
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۱
به نظر من هر دولتي (هردولتي )بايد در عمر کاري خودش اونقده با اين مسايل در چالش باشه که ، فکر تکيه دادن به قدرت از يادش بره...اين ها چيز بدي نيست...اگه دولت يازدهم هم قبول نکنه، پس ناروا اجازه نداره تهمت ببافه. ..اگر هم ايرادي داره قبل از اينکه بقيه بگن اين ها بايد زودتر از بقيه به ايراد خودشون پي ببرن.اگر رياست جمهوري جاي اين همه خلا اطلاعاتي باشه ، واي به حال مملکت...
3
0
مهدي
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱
محمود جان سکوت تو نشان تدبير تو بود من خيلي قبولت دارم
ولي سکوت زيادي جايز نيست عزيزم دمت گرم حقيقتا من تو دلم پي بردم که شما خيلي حرفا واسه گفتن داري
اميدوارم شرايط فراهم بشه اين مناظره صورت بگيره
من روحانيو دوسش دارم و بهش راي دادم ولي خيلي داره شورشو در مياره.تو بيا کارايي که کرديو بيان کن نه اين که از دولت قبل يک طرفه انتقاد کن
7
5
اميدرضا
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵
حـــــــــــــــــــــــــاج حسن کليدساز بسم اللـــــــــــــــه....
اي ول به احمدي نژاد که طرفشو ميذاره تو منگنه..!!
اي ول!!!
من هم استقبال مي کنم ولي ميشه مثل نامه اي که هاشمي بعداز مناظرات88به احمدي نژاد داد...بخاطر مصالح کشور وآرام نگه داشتن فضاي جامعه مناظره اي صورت نمي گيره..
ولي بايدحداقل در حد مشاوران ووزرا يک مناظره اي بين اين دولت و دولت احمدي نژاد برگزار بشه...حتما بايد در تلويزيون باشه...
11
4
بدون نام
-
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹
حاج حسن که عمرا قبول کنه ولي اگه قبول کنه ...
نه قبول نميکنه ... !!!
چون مث بازيهاي تدارکاتي اگه يه بار فيلم مناظره دکتر محمود با موسي و کروبي ببينه فکر نکنم جرات کنه ...
يا واي واي واي ... بلايي که سر رضايي آورد تو مناظره « شما بوديد مملکت رو اداره مي کرديد ؟!!!!!!»
يادتونه ؟
عمرا حاج حسن قبول کنه
8
7
واقع بين
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۸
مطمئن باشيد که روحاني مناظره را قبول نخواهد کرد چون جوابي ندارد
13
5
علي اکبر مصطفوي
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۷
دمت گرم احمدي نژاد. با همه انتقاداتي که بهت داشتم و دارم اين کارت عالي بود. من با ديدن روستاهاي گاز رساني شده ي استان محروم ام ايلام؛ و ساختن مجموعه ورزشي براي دهستان هاي دو سه هزار نفره، با سد سازي هاي کم نظيرت و مسکن مهر فوق العاده ت و جاده و تونل سازي هاي بي نظيرت، تو اين استان و سراسر کشور؛ يه ذره معناي عدالت عمراني رو فهميدم. بي صبرانه منتظر مناظره ام
10
4
kjorosh06@yahoo.com
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۰
فکرميکنيددکتر حسن روحاني خودشان رابا کسيکه به جز خودش بقي را خار ميبيندهم صحبت ميکند؟چه برسه به مناظره؟
4
11
آرش کمانگير
۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
آقاي روحاني هم 75 در صد مردم ايران(25 درصدي که در انتخابات شرکت نکردن 50 درصدي که بهش راي ندادند) رو افراطي مي دونه. مگه بهت ثابت نشد اونايي که توي عاشوراي88 به امام حسين و عزاداراش توهين کردند خار و خاشاکن.
مرتضي
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۹
روحاني الان داره با خودش ميگه: «نفرين بر دهاني که بي‌موقع باز شود»
درود بر احمدي‌نژاد. در هم شکننده‌ي منحرفين: منحرفين از آرمان‌هاي اسلامي و انساني اصيل انقلاب
9
7
وحدت
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۱
اقاي روحاني کسي که به خودبزرگ بيني دچاره ارزش مناظره نداره
5
14
اوجن
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰
منظورت کدومشونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوروش
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۴
با سلام
در اينکه حاج حسن وتيمش دارن بلوف مي زنن که اصلا شک نبايد کرد.ولي بعضي از مردم اين ملت اينقدر شيفته دروغ ولفاظي شدن که حتي اگر دروغ هاي اين دولت روشن بشه باز هم فکر کنم به اين دولت بگن دولت ابوذر گونه يا راست گويان!!!!!!!!!!!!خدا به داد معناي کلمات راستي وراستگيي برسد!!!!
10
6
Reaz.ahmadii
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۶
من تازهبا سايت شما اشناشدم و خوشم امده
4
0
توشه
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۶
خب آقاي روحاني حالا اگه راست ميگيد همون حرفا رو دوباره رو در روي آقاي احمددي نژاد بزنيد وگرنه پشت سر ديگران وباهمراهي سه دست نشانده که راحت هر حرفي ميشه زد
10
3
بدون نام
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۴
با وجود سوابق بگم بگم احمدي نژاد و اين بود اين بود روحاني اين مناظره چي بشه
ولي به نظر من روحاني شرکت نميکنه چون نميتونه جواب احمدي نژاد رو بده احمدي نژاد مرد مناظره هست درسته بعضي جاها بعضي چيز هارو رعايت نميکنه ولي فن مناظره ميدونه ولي روحاني اين کاره نيست و ضمنا تو اين مدت روحاني از دولت قبل فقط ضعف هايش را گفته ولي حضرت اقا چي ميگه قبل انتخابات ميگه ضعف هاي دولت قبل رو دولت آينده نداشنه باشه قوت هاش رو داشته باشه بعد مياد قوت ها رو ليست ميکنه به همين راحتي نميشه گفت يه دولت تو 8 سال هيچ کار خوبي انجام نداد
با اين وجود روحاني لوله ميشه براي خودش ابرو ريزيش کمتره که بگه بخاطر مصالح نظام اين کار رو نميکنيم يا يه ريش سفيدي پيدا بشه احمدي نژاد رو منصرف کنه دولت ضايع نشه
47
12
بهاره
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
آنکه حساب پاک است از محاسبه په باک است ... !
حاج محمود دمت گرم ، خدا پشت و پناهت .
بدون نام
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
يک کلمه براي همه در صورت انجام اين مناظره مملکت به چالش بزرگي کشيده مي شود
3
8
بدون نام
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳
مناظره زماني سازنده است كه باعث شناخت فرد قبل از انتخاب باشد . همه از عملكرد 8 ساله احمدي نژاد اطلاع دارند و عملكرد دولت فعلي را هم ميبينند . مردم آگاهند داراي شعور و فهم سياسي هستند . هر كه صداقت در عمل دارد محبوب تر است .هر كسي به فهم مردم احترام بگذارد محبوبتر است . ملاك پيشرفت هر ملتي ميزان فهم و شعور آن ملت است
24
14
علي اکبر
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
مطمئنا حاج حسن قبول نميکنه..
چون خودشم ميدونه اون کارايي که الان به اسم خودش داره ثبت ميشه از برنامه ريزي هاي محمود خان..
آره..
پس درو بر کسي که به ايران خدمت ميکنه..
درود بر ايران...
47
19
بيطرف
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
انجام مناظره مسئله مفيديست.هرشخص درجهت دفاع ازعملکرد خودش بايد اجازه عنوان مطالبش روداشته باشه.البته درکشور ماهنوز اين مسئله جانيفتاده.البته من ازاقاي احمدي نژادسوالي دارم که بعد انتخاب شما به عنوان رييس جمهوروگفتن مطالبي که باهمکاري صداوسيما درتلويزيون عنوان شدکه طوماري ازخيانتهاي دولت قبل ساختين وهيچ وقت اجازه دفاع ازعملکرد دولت قبلي روندادين.البته درايران ورسانه مثلا ملي ما که ببخشيدعنوان ميکنم (رسانه حزب بادي)اين طبيعيست که شما رفتين وانگهاي بعدشما...به اين مسئله خرده نگيريد گهي زين به پشت گهي پشت به زين.ولي دراخر کلامم اين روش توهين وافترا زدن وبي انصافي کردن درحق افرادي که جدايي ازاشتباهات انها کاردرست وصحيحي نيست واجازه دفاع جزءحق مسلم شخص ميباشد.باتشکر
منتقد دلسوخته ايراني
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
احمدي نژاد ميخواهد همان بلايي را که به سر موسوي ،کروبي وهاشمي آورد(حصر خانگي -تهمت وهتک حرمت) براي آقاي روحاني هم انجام دهد وبا بگم بگم ها دوباره جامعه را که بسمت آرامش نسبي حرکت ميکند را از مسير انحراف داده وفتنه 92 را راه اندازي کند وراه را برا انتخابات 96 هموار سازد ولي کور خوانده مردم ديگر فريب دروغهاي وي را نميخورند اگر خيلي عذاب وجدان دارد اولا اعتراف کند که چرا بدون اجازه 16ميليار به حساب دانشگاه غير قانوني ايرانيان واريز کرده بود وهداياي رياست جمهوري اعم از طلا وجواهرات اهدايي که جزو اموال بيت المال است را به کجا انتقال داده وچکارشان کرده است؟ دوما اسامي اختلاس کنندگان 3000ميلياردي را اعلام کند ثالثا چرا در دادگاه حاضر نشد تا از اتهاماتش دفاع کند رابعا در ايام انتخابات ومناظرات
8
14
منتقد دلسوخته ايراني
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
احمدي نژاد ميخواهد همان بلايي را که به سر موسوي ،کروبي وهاشمي آورد(حصر خانگي -تهمت وهتک حرمت) براي آقاي روحاني هم انجام دهد وبا بگم بگم ها دوباره جامعه را که بسمت آرامش نسبي حرکت ميکند را از مسير انحراف داده وفتنه 92 را راه اندازي کند وراه را برا انتخابات 96 هموار سازد ولي کور خوانده مردم ديگر فريب دروغهاي وي را نميخورند اگر خيلي عذاب وجدان دارد اولا اعتراف کند که چرا بدون اجازه 16ميليار به حساب دانشگاه غير قانوني ايرانيان واريز کرده بود وهداياي رياست جمهوري اعم از طلا وجواهرات اهدايي که جزو اموال بيت المال است را به کجا انتقال داده وچکارشان کرده است؟ دوما اسامي اختلاس کنندگان 3000ميلياردي را اعلام کند ثالثا چرا در دادگاه حاضر نشد تا از اتهاماتش دفاع کند رابعا در ايام انتخابات ومناظرات
11
20
خادم مردم
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
اقاي روحاني مگر شما در تبليغات خودتون نگفتي اکه به کسي توهين شد تلويزيون بايد به او وفت بدهد اگه مردي اگه راست ميگي برو به مناظره با احمدي نژاد ثابت کن دولت تو 8 سال قبل هيچ کاري نکرده
21
7
حسين مختاري ثابت
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
باتوجه به سابقه وتبحر دکتر احمدي نزاد درمناظرات قبلي وکنفرانس هاي خارجي چنين به نظر ميرسد به صلاح نيست .باتشکر
6
10
مهدي
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
حاج حسن برو بترکونش چي ميخواد بگه چي داره بگه روحاني مچکريم
18
19
بدون نام
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
آخه مردان حسابي آن موقع که اقا محمود ميامد پشت تلويزيون هرچي از دهنش ميامود مي گفت فکر اين روزها رو نکرد که روزي خودش عليه اش صحبت کند جريه دار ميشه هر چي از دهنش آنود به آقاي هاشمي کفت هاشمي که سي سال برا نظام زحمت کشيد ولي داش محمود شما 4 ساله که زحمت کشيدي /؟؟///؟؟؟؟؟
11
19
جلال
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
طلا که پاکه چه منتش به خاکه
آقاي روحاني يه طرفه قاضي رفتن چه حالي داره نه.
شما که راست ميگي؟؟؟؟
پس يه جوابيه بزن نامه خادم ملت و با جان و دل مناظره رو بپذير .
مردم به خوبي نشون دادن بهتريت قاضي ها هستن.
مناظره از شما قضاوت از مردم نازنين ايران
21
6
رها
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
زمان بگم بگم هاي آقاي احمدي نژاد و بگو بگو هاي بقيه تمام شده ديگه اون بگم بگم ها فقط بدرد بيخوابي نوه كوچولوشون ميخوره كه با قصاهاش راحت بخوابند. الان دولت مشكلات بزرگتري داره
10
27
بيتا
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
خودتون گفتيد بگو بگو ... اسامي مفسدين اقتصادي رو بگو ... حالا چي شده جرات نداريد جلوي دانه درشت ها وايسيد ...
بگم بگم هر چي باشه از چيز چيز بهتره ! لااقل يه مفهومي داره .
فدک
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
چرا نميخواهيد اطلاعاتتون را بالا ببريد هر دو طرف را عرض ميکنم
طرف روحاني(چرا نميخواهيد قبول کنيد ايشون برخلاف مواضع رهبري در رابطه انرژي هسته اي عمل کردند و ميکنند)
طرف احمدي نژاد(خيلي از کارها اصولي و حساب شده نبود از قبيل ساخت پروژه ها و ...)
درک و شعور مردم ما بايد بالا بره بايد بفهمن مشکلات ما با دروغ و گزارشات بيهوده حل نميشه با رابطه هاي خارجي جامعه پيشرفت کنه از بنياد و پايه مشکل داريم
9
19
فدک
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
فرض کنيد روابط خارجه ما به عالي ترين سطحش برسه وقتي مشکل مثلا کشاورزي ما حل نشه وقتي زمين و آب ما بيهوده داره از بين ميره چه سودي داره اين روابط
بيان به کشاورز و کشاورزي ما اهميت بدن خودمون گندم مرغوب و عالي ميکاريم چه احتياجي به وارد کردن گندم داره
17
9
فدک
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
اينم بگم آقاي دکتر روحاني اهل اين حرفا نيست مناظره کنه
دقت کرديد در مناظره هاي انتخاباتي زياد به آقاي جليلي گير ندادن ميدونستن جلو ايشون کم ميارن
حالا حساب کار را بکشيد آقاي احمدي نژاد ميخواد مناظره بکنه فقط عصبي ميشن و داد ميزنن بعد ميگن من انتقاد پذير و دولت راستگويان هستم
22
12
محمد
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
ميگن ملاک پيشرفت فهم و شعور و اطلاعت مردم يک کشور است، جالبه دروغ به کسايي نسبت داده مي شه که دورغ نمي گن و راست گويي به کسايي که دروغ ميگن، حالا چه طرف داران آقاي احمدي نژاد و چه طرفداران آقاي روحاني اين طور فکر مي کنند که خودشون درست ميگن پس جاي بحث نميمونه، هر کس هر جور دوست داره فکر کنه و نخواد از خر شيطون پياده بشه اين ميشه. پس کمي بهتر فکر کنيم، چون سياست مداران ميان و ميرن اما اين ما مردم هستيم که معمولا چوب آن ها رو مي خوريم. يا علي
6
14
متين
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
سلام !
32
1
علي
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
سلام عليکم
a.j.k
۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
عليکم السلام.
حديث
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
معلومه که روحاني از ترس اينکه ابروش بره مناظره رو قبول نميکنه.حاج محمود ما ميدونيم که همه حرفاي اين اقاي کليدساز دروغه.
57
26
رضا
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
داشتم نظراتو ميخوندم متوجه شدم چقدر يکطرفست همه چي به نفع محمود!!!!!!!!!
نگو اول بايد تائيد شه:دي
معلومه کفه ترازو به نفع محمود ميشه
جرائت داريد پيامارو مستقيم بزاريد
گرچه هم اين سايت بازديد کنندهاي خودشو داره
مثل روزنامه کيهان ايد شما
حالا اين نظرم تائيد نکنيد لــــــــــــــووول
اگه هم تائيد کرديد ميخايد بگيد همه رو تائيد ميکنيد :دي
حرف آخر :
هرکي ندونه حرف ملت همينه که اينجا نوشته
محمود مهره سوختست فقط داره جلب توجه ميکنه
17
47
مهره مار !
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
آخه اگه مهره سوختست پس چرا اين همه بال بال ميزنن تخريبش کنن ؟؟!!!!!!...
88 هم مي گفتن سوخته ولي چي شد ، خودشون سوختن ... !
:)
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
آره بابا...فقط سايت رييس جمهورو عشقه
کلا که اگه ايميلتو ننويسي نميشه نظر بدي
بعدم اگر بخواي نظر بدي بايد فحواش اين باشه: روحاني مچکررررريم...
يه همچين اوضاع گل و بلبل و آرامش بخشي داريم
يه همچين رييس جمبور انتقاد پذيري
اصن اشک تو چشام خلقه زده...
بهنام
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
اقاي احمدي نژاد جوابتو در 24 خرداد گرفتي
اگر حرفي براي گفتن داري در دادگاه بزن
چجوري حاليت کنيم نميخوايمت
30
71
حميد
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
عزيز جون! حالا چرا جمع مي بندي؟ شما فقط يه نفري.
فدک
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
چطور براي دادگاه پسر شيخ کسي تلاش نميکنه و رسانه ها لال شدند اونوقت برا اين بيچاره همه ميخوان قاضي دادگاه بشن!!!
زهرا
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹
فکر کنم آقاي روحاني با اين اوضاع کار کردنش و اون راي لب مرزيش اولين رئيس جمهوري مي شه که مردم دوره دوم بهش راي نمي دن!
احمدي نژاد در دور دوم راي بسيار بالايي کسب کرد. مردم رسما اعلام کردن که مي خوانش،
شما هم اگه نمي خواي، نخواه ! همون يه راي رو هم داري که باهاش نظر بدي!
بهنام
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
جالبه اگه بخواهي مثبت بدي ميشه ولي اگه بخواي منفي بدي نمي شه
11
62
امير علي
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳
$$ چرا اتفاقا" شد ! من برات يه منفي قشنگ دادم .......... !!!
بدون نام
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
آقاي احمدي نژاد براي مناظره دير شده وقت محاکمه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
29
65
s.z
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
ميگم حالا که محمود رفته دادگاه ،کي نوبت قبل از احمدي نژادي ها ميشه؟ميشه جواب بديد؟
فرشيد
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
پس زمان محاکمه سران فتنه که باعث شدن براي اولين بار پس از انتخابات هم غرب ما رو با شديدترين تحريمها تحت فشار بذاره و درآمد بي سابقه نفت ما رو بلوکه يا از جيبمون بيرون بکشه .......؟؟؟
بدون نام
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
عصر ايران :في‌الواقع مردم اگر خواهان تداوم دوران آقاي احمدي‌نژاد مي‌بودند، يقينا به دکتر جليلي راي مي‌دادند. اما نفس اينکه آقاي روحاني بيش از 4 برابر جليلي راي آوردند به بهترين شکل نشان‌دهنده اعتقادات مردم است.
17
44
محمد
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
آقاي روحاني به جاي اينگه حساب پس بده بر عليه دولت قبل حرف زد خب مردم توي انتخابات به خاطر همين نقطه ضعف ها به شما راي دادند بايد بگي چه کارهايي کردي
در ضمن مناظره چون فضاي آرام و اميدوارانه مردم را بهم ميزند نه تنها سودي نداره بلکه فضاي کشور را متشنج ميکنه و از اين تشنج فقط دشمن سود ميبره
مردم 4 سال ديگه خودشون قضاوت ميکنند
31
12
شهريار
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
وقتي جواب است، چه نيازي به مناظره است!؟
آنچه که اکثريت مردم لمس مي کنند و بعينه مي بينند و با آن زندگي مي کنند، گراني و تورم افسار گسيخته و سوء مديريت بازمانده از گذشته است، و امروز بطور دقيق روحاني چيزهايي را با «اخم» مي گويد که شما طي هشت سال با «خنده» در رابطه با دولت هاي قبلي گفتيد.
مناظره يک شهروند، که روزگاري رئيس جمهور بوده است با «روحاني» که اينک رئيس جمهور است، جدا از اينکه در شان رئيس جمهور نيست، مشکلي از مشکلات مردم را حل نمي کند، و اما احمدي نژاد مي تواند اظهارات «جنجالي» روحاني را پاسخ «مستدل» بدهد و اگر حس مي کند که روحاني چيزي را دروغ گفته است، با سند و مدرک اظهارات او را تکذيب نمايد.
و اما اگر براي اثبات حقايق قرار به مناظره است، بايد خيلي قبل پيشتر، مناظره اي بين احمدي نژاد
16
32
ليلا
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
و ما و شما چه مي دانيم شان چيست اي مستضعفان پابرهنه.....
خوشحال ميشويم آقايان به جز شانشان که با سفرهاي استاني و خاکي شدن جور در نمي آيد و با درکه و توچال رفتن و قاطي مرفهان چرخيدن سازگار است ...به چيزهاي ديگري بينديشند...
امام تنها به عزت جمهوري اسلامي فکر مي کرد
حالا اين آقايان مواظبند يک وقت شان اتو کشيده
شان تا نخورد...
حال آدم به هم مي خورد..
زهرا
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
راستي چندي پيش که همين شهروندان پيشين و سران امروز با ....راي ما را تقلبي خواندند و آشوب به پا کردند و تقسيم وطيفه کردند براي له کردن رييس جمهور سابق...
ما شهروند نبوديم ؟ آنها شهروند نبودند؟ شهروند امروز، رييس جمهورديروز نبود؟يا... کلمات هم آفتاب پرست شدند و معنا عوض کردند.؟
جواب؟
!!
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
البته رييس جمهور ثابت کرد،شانش مصداق اين جمله است:
کسي که چيزي براي افتخار ندارد، ديگران را خراب مي کند و از خرابه هاي آن تغديه مي کند..،براي ساختن خود
.مثل...مثل يک چيزي که نمي گويم
مهدي عقيلي
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
احمدي نژاد که امروز ديگران را دعوت به مناظره و پاسخگويي مي کند خود در طول ? سال رياست جمهوري اش ، حتي يک مصاحبه اختصاصي با يک رسانه منتقد يا حتي مستقل داخلي نداشت تا صريح بشنود و جواب دهد. همچنين او در حالي روحاني را دعوت به مناظره مي کند که در سال ?? ، خود او دعوت روحاني براي مناظره را نپذيرفته بود ولي اينک انتظار دارد روحاني با پذيرش مناظره اي بيهوده ، به احمدي نژاد اين امکان را بدهد که بار ديگر به کانون خبرها بازگردد.
23
44
محسن 1414
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
دوست عزيز من ! سرچ کن چالشي ترين سوال از احمدي نژاد ببين ! احمدي نژاد کي حاضر نشد ؟؟؟؟؟ بگو منم بدونم خب اخه جاهلم !
الان که حاضر شده ! پس حاج حسن بياد جواب بده تا بازم بگيم روحاني مچکريم !
قربان
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
چرا زماني که آقاي دکتر محمد خوش چهره آمادگي مناظره با آقاي احمدي نژاد را داشتند ايشان نپذيرفتند؟
21
36
a.y
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳
ايني که ميگي حالا کي هست!!!
گراف
-
۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
هي اين همه نگيد زندگيمون فلان شده،بدبخت شديم،کسب و کارمون کساد شده، ما ديگه نميتونيم و... خيلي از اين فشارها مربوط به يه عده افراد سودجو و بي دين همين مملکته و بفهميد که آمريکا اگه راه نجات ما بود معروفترين شرکت ماشين سازيش ورشکسته نمي شد و دولتش بدهي 16 تريليوني نمي آورد. و اين رو هم بدونيدکه آيه 24 سوره توبه قشنگ راه رو به ما نشون داده و به ما مي فهمونه که هر کي مال و فرزند و «کسب و کار» و ... (خودتون ترجمه کاملش رو بخونيد) براش از خدا و پيامبر و «جهاد در راهش» مهم تر باشه فاسقه و بايد منتظر عذاب الهي باشه. يا علي
38
10
مجتبي عبدالهي
-
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۷
الله اعلم
0
0
اوجن
-
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
اگر روحاني ادعاي مستند بودن آمارشو داره چرا مناظره رو قبول نميکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
26
7
محسن
-
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
سلام و درود
اينقد عشق عشق نکنيد اگه عشق شما احمدي نژاده پس کاسه کوزمون جمع کنيم بريم اين چه وضعي هستش پس خدا کجاست ول کنيد اين ادا اطفال بدبختمون کردن رفتن من ديروز رفتم يه کنسرو کوبيا هفتصدي قبل شده سه هزار پانصد من به اين در امد چطو زندگي کنم نظر ميديد طرفداري x ميکني و yبيا طرفدار مردم باش که سو حاضمه گرفتن دارن تلف ميشن
0
0
علي
-
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
نيست مثل محمود در مناظره نه در ايران نه در دنيا...
به ياد لري کينگ خدا بيامرز...
که روزگاري پادشاه چالش برانگيز روساي جمهور بود...
فقط محمود تو مناظره...
0
0
محمد
-
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
واقعا فقط ميتونم بگم قرارداذ ژنو از عهدنامه ترکمان چاي هم بد تر بود.
اي کاش رئيس سازمان انرژي اتمي ايران به مردم ميگفت که غني سازي 5 درصد توي آزمايشگاه ها هم امکان پذير هست
0
0
فاطمه
-
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴
با سلام
تنها سئوالم اينه که آقاي روحاني چرا اول مهربون اومد جلو اول گفت دولت فراجناحي و.... اما الان يدفعه به اين شدت رو عوض کرد؟!
1
0
احمد
-
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵
خداييش من اصلا کاري به هيچ چيز ندارم
اينکه اقاي احمدي نزاد کاري کرد يا نکرد و يا کدام امارش درست بود يا غلط؟
فقط بعنوان يک فرهيخته دانشگاهي که با استدلال سعي ميکنم دنبال مطالب باشم از همان ابتدا کنجکاو گزارش صد روزه رياست محترم جمهوري بودم و وقت هم گذاشتم تا اين گزارش را نگاه کنم ولي بقول گزارشکر قوي و توانمند کشورمان جناب اقاي نجف زاده چيزي جز انتقاد و ايراد نسبت به دولت گذشته چيزي نشنيديم و نديديم
آيا واقعا جديدا گزارش کاري يعني راه اندازي مجدد سخنراني تبليغاتي
محض آزمايش شما به يک فرد بي طرف و بي اطلاع از موضوع اين سخنراني رييس جمهور را تنها باتغيير فعل "ميکنيم" به " خواهيم کرد" نشان بدهيم اگه فکر نکرد يک سخنراني انتخاباتي قبل از انتخابات هست؟!!!
هگه بقيه گزارشات صدروزهاي بعدي چنين شود؟
4
0
بدون نام
-
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱
هيچ کس حريف احمدي نژاد نميشه /
6
1
سالار
-
۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۲
لطفا طرفداراي محمود ديگه تعطيل
1
6
بدون نام
-
۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۶
يادمان باشد كه درعدليه ملاك محاكمه هرشخصي حتي قاتل شنيدن اظهارات هردو طرف هم طرف مقتول وهم قاتل ميباشدو بعدصدور حكم.واينك دوستان چطوريست رييس جمهوري كه خود حقوقدان است يكطرفه به قاضي ميرود؟؟حداقل الان كه اسم شخصي را در اذهان عمومي مورد خطاب قرار داده فرصت دفاع را به او بدهد آنوقت مردم دانند ومردم...
3
0
آرش
-
۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
چرا روحاني و طرف دار هاش اين همه از مناظره وحشت دارند؟
مگه نه اين که آن را که حساب پاک است از مناظره چه باک است.
5
1
لطفا منطقي باشيد
-
۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷
چرا وقتي گفته شد که بعضي گرانيها و واردات کالا مربوط ميشد به آقازاده هاي کارخانه دار که احتکار ميکردند جوابي به دولت قبل داده نشد
احمدي نژاد بي عيب نبود اما آنچه ما ديديم اين بود که زير اين همه مشکلي که براش ايجاد کردند هيچ وقت مردم رو از تواناييهاشون نااميد نکرد و شجاعانه تا آخر بر کلمه مي توانم اصرار کرد نه اينکه مثل بعضيها تقصير رو بيندازد بر گردن بقيه يا روزي شصت بار دروغ يا راست خزانه خالي رو بکوبه تو ذوق مردم بيچاره
2
0
بدون نام
-
۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
نميدونم چرا ياد آفتابه ميفتم .....
1
0
پربازدیدترین آخرین اخبار