رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی«اقتصاد مقاومتی» را ابلاغ کردند
رهبر معظم انقلاب سیاست های کلی«اقتصاد مقاومتی» را براساس بند یک اصل 110 قانون اساسی ابلاغ کردند.
تعداد نظرات: ۶
بدون نام
-
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر خامنه اي رهبر.
استارت پيشرفت دوباره زده شد.
فاتح
-
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
با عرض سلام و تشکر از بيانات به موقع و جامع رهبر عزيز اي کاش ميشد تا ما مي توانستيم بدون واسته ويا با کمترين واسته طرح هاي خود را در زمينه توليد ملي و مسائل اقتصادي به ايشان معرفي مي کرديم .
اي کاش طرح هاي کم هزينه و زود بازده در پيچ و خم مقررات اداري گير نمي کرد و به دليل کج سليقگي کنار گذاشته نمي شد .
بنده به عنوان يک مهندس کشاورزي و يک بسيجي اعلام ميکنم که ما توان اين را داريم که براي مثال در مسائل و مواد کشاورزي به طور کلي خوراک و پوشاک در کوتاه ترين زمان ودر يک بازه 5 الي 10 ساله به حدي برسيم که در خاور ميانه که هيچ در دنيا بينظير باشيم و اين به شرطي تحقق ميابد که دولت و مجلس محترم به موضوع کشاورزي توجه ويژه نمايند .
براي مثال ما ميتوانيم با توليد مجتمع هاي کشاورزي به توليد محصولاتي
فاتح
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
براي مثال ما ميتوانيم با توليد مجتمع هاي کشاورزي به توليد محصولاتي مانند محصولات و فراورده هاي گياهي که هم اکنون وارکننده ان هستيم بپردازيم .
يک مثال بهتر اينکه : از ترکيه و ايتاليا مي توان به عنوان دو بازيگر مهم صنعت چرم در دنيا ياد کرد که هردو اين کشورها سهم زيادي از مواد اوليه که همان چرم اوليه خود را از ايران با قيمت پايين وارد کرده و با مواد پترو شيمي وارد شده از ايرا ن اين چرم ها را بديل به کفش و يا ساير محصولات ميکنند و با قيمت حدود 5 و گاهاً تا 10 برابر آن را دوباره به ايران وارد ميکنند براي روشنتر شدن قضيه ما محصول خام را با قيمت 10 به آنها ميدهيم و آنها آنرا با قيمت 100 به ما بر ميگردانند وما دراين بين فقط ضرر مالي نميکنيم بلکه نيروي جوان و کار امد مانيز بيکار و فرسوده ميشود .
فاتح
-
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
در صورتي که ما توا ن اينرا داريم که جنس توليد در اين کشورها را با کيفيت بهتر و نصف قيمت توليد کنيم اگر به خود اعتماد داشته باشيم .

براي مثال دولت ميتواند به افراد زيمن را اجاره بلند مدت دهد و از لحاظ وام نيز انها را تامين نمايد و نهادهايي مانند موضوع امنيت را تامين نمايند و مجلس نيز گير هاي قانوني را بر طرف نمايد . ياعلي مدد
سيد محسن
-
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
خدايا تو را شکر گذارم که چنين رهبر فرزانه، حکيم و دلسوز مردم داريم.
مگر اينکه خود مقام معظم رهبري دست به کار بشن بقيه‌ي مسئولين که خواب تشيف دارن!!!!!
S.M.Z
-
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
رهبرا من مصطفايي ديگرم فرمان بده...
رهبرم اگر اين مسووليني که بصيرت ندارن بذارن و اين اقتصاد مقاومتي پياده شه ما هيچ مشکلي نداريم، از اقتصاد فريدمني و نيو کينزي ربوي غرب هم راحت ميشيم، فقط خدا کنه اين خواص بي بصيرت مانع نشن...
رهبرم تورو خدا خودت کاري بکن...
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار