مردم باید بدانند در سال‌های گذشته چه بر سر آن‌ها گذشته است/ یکی دو قدم دیگر برداریم همه درها به رویمان گشوده می‌شود
روحانی در جمع اعضای شورای اداری چهارمحال و بختیاری:
رئیس جمهورگفت: در سفر به سازمان ملل متحد دیدیم که سیاستمداران و اقتصادیون دنیا چگونه استقبال کردند، پیش بینی می کنم یکی دو قدم دیگر که برداریم همه درها به رویمان گشوده می شود و همه جهان خواهد دید که ایران یکی از بزرگترین مناطق سرمایه گذاری خواهد شد.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
آن دوقدم چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
آره واقعا مردم باید بدونن تو یه سال گذشته چی بر سرشون اومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
ارتباط ما با کشورهای همجوار در غرب کشور، جنوب، شرق و شمال بهتر شده به طوریکه نسبت به سالهای گذشته قابل مقایسه نیست
چرا؟
چون هرچی اونها گفتن شما گفتین چشم

و از طرفی
چرا وقتی مردم دنبال شماها می دوند می گوئید مردم از ما رضایت نسبی دارند

ولی وقتی دنبال احمدی نژاد می دویدند
شماها انقدر توهین می کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
1- روحانی می گوید :کجای قران، اسلام و قانون امده است که یک خانم دانا در خانه بنشیند و مردی بر پشت میز ریاست قرار گیرد مگر من کنار نمایندگان زن ننشستم ،مگر قانون وضع نمی کنم مگر می شود 50 درصد جامعه را به بهانه های مختلف طرد کرد البته زنان ما اهل حجاب و عفافند و می دانند این جامعه اسلامی و اخلاقی است و خودشان مراعات می کنند .!!!!!!!!!!!!
2- همه می گویند باید ارامش داشته باشیم من معتقدم تمام کارهایی که در یک سال گذشته کردیم برای ایجاد ارامش بوده است و ما هم می دانیم که با فریاد زدن و شعار دادن مشکلی حل نمی شود.!!!!!!!!!
3- دولت یازدهم اولین دولتی بود که در نخستین روز و در مراسم تحلیف ، فهرست وزرا را تقدیم کرد و این اقدام در تاریخ ما بی سابقه بوده است البته نمی خواهم ظاهر سازی یا تبلیغ کنم . شرایط را اینگونه دیدم که اگر یک روز کار را زودتر شروع کنیم بهتر می توانیم انجام وظیفه کنیم.!!!!!!!!!!!!!!!
4- ما قصد دعوا نداریم اما مردم ما باید بدانند در سالهای گذشته چه بر سر انها گذشته است .!!!!!!!!!!!!
5- ارتباط ما با کشورهای همجوار در غرب کشور، جنوب، شرق و شمال بهتر شده به طوریکه نسبت به سالهای گذشته قابل مقایسه نیست .!!!!!!!!!!!
6- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
واقعا که!چه چیزایی به هم بافته شد!مگه الان کسی خانوما رو به زورتوی خونه برده؟اتفاقا می شه گفت خانومارو به زور وباتبلیغ و...کشوندن بیرون خونه.الان که اهمیت تربیت نسل سالم پررنگ تر شده،به طور طبیعی بایدخانوم هابیشتر به خونه بپردازن.ینی آقای رئیس جمهور مسئله به این سادگی رو نمی بینه؟اگه تعصب غلط به خرج ندیم،پرورش نسل سالم از مهمترین اقسام خدمت به کشوره.چرا بعضی ها فکر می کنن یک خانم فقط وقتی که وزیرومعلم ومنشی و...باشه،بش ارزش داده شده.چرابعضی ها فکر می کنن فقط وزیر و وکیل و مهندس و...داره به مملکت خدمت می کنه. تلاش خانوم ها توی خونه ارزش فوق العاده داره و کمرنگ جلوه دادن کار ما خانوم ها توی خونه داری و تربیت فرزند، از بدترین ظلم هاییه که به ما می شه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
اون افرادی که ادعای دفاع وحمایت ازحقوق بانوان رو رو دارن،باید به چندمطلب مهم توجه داشته باشن.1-اولین جایی که توش بایدحق زن رعایت بشه،خونه است.چه ازطرف همسر و فرزندان و... و چه از طرف دولت و مسئولان. اینکه مسئولان کار خانوم توی خونه وتربیت فرزند رو کم بگیرن(حتی درحرف براش ارزش قائل بشن ولی درعمل طور دیگه باشن) ظلم بزرگی به بانوانه. 2-بایدقوانین کار خانوم ها رو از کار آقایان متمایز کنن.به خاطراینکه خانوم ها هم شرایط ویژه ای دارن وازنظرجسمی وعاطفی با آقایون متفاوت هستن و هم اینکه وقتی بیرون ازمنزل شاغل هستن،درواقع دارای دو سه شغل می شن و بایدبه نحوی رعایت حالشون بشه (درساعات کارو مرخصی و...)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
خدای نکرده قصدم توهین به رئیس جمهور منتخب نیست ولی واقعا برام سؤاله.آقای روحانی استقبال مردم رو چطور معنا می کنن؟مردم تا به حال ازکدوم رئیس جمهوراستقبال نکردن؟مردم حضوردر صحنه دارن ودرواقع ازمملکت خودشون پشتیبانی می کنن.وقتی ضعف و ایرادم می بینن، باز به خاطر حفظ کشور، صحنه رو ترک نمی کنن. تازه از رئیس جمهور و شخصیت های سیاسی هم که بگذریم، مردم از چهره های غیرسیاسی هم استقبال می کنن. پس دلیل تأیید نیست.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار