دشمنان به بهبود اقتصاد ایران اعتراف کرده‌اند/ همه بخش‌های اقتصادی به زودی طعم رونق را می‌چشند
طیب‌نیا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به رشد ۴.۶ درصدی اقتصاد در بهار امسال گفت: بخشی از این تغییر ناشی از افزایش تولید نفت و تولید بنگاههای بزرگ صنعتی است که با فراگیر شدن این امر سایر فعالیتهای اقتصادی هم به زودی طعم رونق را خواهند چشید.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
باسلام وتشکر از زحمات خالصانه و کارشناسانه وزیرمحترم اقتصادودارایی ،مواردی را به ترتیب باسستحضار میرسانم:
1-در فرمایشاتتان بیان نمودید ،تحریمها ادامه داردورشد یافته است واز طرفی اشاره داشتید که استقامت بدون تعامل راه به جایی نمی برد.مگر قرار نبود ومکرراعلام نمی شد که هدف از این مذاکرات و تعاملات کاهش تحریمهاست؟
2-فرمدید توانستیم تحریمها را بی اثرکنیم.می خواستم ببینم واقعا در اینخصوص از مردم یک نظرسنجی کارشناسانه داشته اید.بی اندازه مردم به سوی وامهای با سود بالا برای گذراندن معیشت البته با سبک اشتباه (سبکی نه که اسلامی بلکه با فاصله ازاسلام)رو آورده اند.

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
درادامه نظرات قبلی:
3-فرمودید ایران به دنبال تعامل است .مگر در تعامل نباید انسان به دنبال منفعتی از این تعامل باشد .مگر همه دم از گوش به فرمان رهبری نمی زنیم .مگر ایشان نفرمودند بنده به این مذاکرات خوشبین نیستم . مگر نمی بینید خصومتها را .مگر نمی فرمائید که تحریمها کم که نشده ،افزایش هم داشته است.اصلا کدام عقل سلیمی می تواند قبول کند که از این آدم کشهای بی عقل هواپرست چیزی عائدمان گردد.
4-فرمودید طی سالهای گذشته وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی افزایش یافته است .آیا وقت آن نرسیده قدری به تذکرات مکررمقام معظم رهبری که تأکید بر کاهش وابستگی اقتصاد به نفت را داشته اند سرلوحه امور اقتصادی قرار دهیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
مثل پوتین مرد باشید و قبول کنید که اقتصاد ما مشکل دارد.
اما دلیلش را هم مثل او ریشه یابی درست کنید.

من که از حق خودم بگذرم از حیف و میل بیت المال نمی تونم بگذرم.
من به شخصه راضی نیستم از صرف پول برای اقامت مسئولین در هتلهای خارجی برای این مذاکرات.
آقا نماز نخونین، قصبیه، قبول نیس.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار