به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» نورزاد در حاشیه بازدید از آزاد راه تهران- شمال و پروژه های راهسازی شهرستان چالوس گفت: یکی از مشکلاتی که در آزاد راه تهران -شمال داشتیم بحث زمین شناسی بود که در تمام پروژه های دنیا انجام می شود که در ایران نیز لحاظ می شود.
نورزاد افزود: در مسیر قطعه چهار آزاد راه تهران -شمال از مرزن آباد تا چالوس ۷۹ نقطه شناسایی شد که با ناپایداری زمین مواجه هستیم و ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات حوزه راهسازی در این مسیر در حال ایمن سازی و بازسازی هستند.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به بازدید چند ماه قبلی که از این مسیر داشتم کمتر از دوماه فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته و همانطور که پیش از این هم قول داده شد ۲۵ اسفند این مسیر آماده تردد هموطنان خواهد بود.
نورزاد تاکید کرد: در منطقه یک آزاد راه تهران -شمال نیز با بنیاد مستضعفان و پیمانکاران چینی صحبت شده است و تجهیز کارگاه انجام و از ۲۵ اسفند عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال به دلیل رانش های متعدد بنا به دستور رییس بنیاد مستضعفان به عنوان پیمانکار این قطعه و معاون وزیر راه و شهرسازی از پنجم دی امسال بسته و قرار شد طبق برنامه پس از رفع نقاط حادثه خیز آن دوباره بازگشایی شود.