حسن بهشتی‌پور و مهدی محمدی در رسانه ملی مناظره می‌کنند
با موضوع بیانیه لوزان
حسن بهشتی‌پور و مهدی محمدی دو کارشناس مسائل بین المللی،‌ با موضوع بیانیه لوزان امشب در رسانه ملی با هم مناظره می کنند.
تعداد نظرات: ۵
ولابتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
سلام :مناظره را دیدم. آقای بهشتی با پریدن مداوم در صحبتهای آقای محمدی نگذاشتند حق مطلب ادا شود.نمیدانم چرا هموطن گرامی آقای بهشتی اینقدر که به آژانس و شورای امنیت و اروپا وامریکاییها و قولهای آنان اعتماد دارند(با وجودی که تیم مذاکره کننده کلا دستاوردهای هسته ای را یکجانبه تعطیل کردند) به منتقدین متخصص،مردم شهید داده،توصیه های رهبر انقلاب (بدون تحریف)اعتماد ندارند.خداوند به اینها برای قرار گرفتن در راه درست کمک کند. چون بنده احساس میکنم این تیم و پشتیبانانشان در همین حد توان داشته و امریکا و اروپا را که بدون هر دلیلی به کشوری حمله میکنند،یا واسطه حمله کشوری قوی به کشوری ضعیف و بی پناه میشوند را دشمن نمیدانند و ساماندهی اقتصاد را در گرو رابطه مظلومانه با آنها میدانند.
محمد علي بخشي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
باسمه تعالي
ضمن تقدير از هر دو بزرگواران در مناظره كه زحمت كشيده بودند، نكته اي تقديم مي كنم. بهتر بود جناب آقاي بهشتي پور رعايت وقت مي كردند و وقت آقاي محمدي را به او واگذار مي كردند و او هم از حق خود استفاده مي كردند. ثانيا، توام جوانب و احتمالات يك متن چون حقوق و سياسي است بايد بررسي شود و آقاي بهشتي پور به اين توجه نداشتند. ثالثا، آقاي بهشتي پور لازم است بدانند كه ما با دشمن حيله گر روبرو هستيم. بقول امام علي(ع) حتي در زمان معاهده و قرارداد بيشتر مواظب حيله گري دشمن باشيد. نبايد اينقدر خوشبينانه در مورد دشمن فكر كرد. بسيار از آقايان متشكرم كه باعث روشنگري بيشتر شدند.
رامبد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
توضیحات غیرکارشناسانه آقای بهشتی پور و حمایت شعارگونه ایشان از سند ژنو و بیانیه لوزان موجب نگرانی بنده شد چون اگر واقعا اعضای تیم مذاکره کننده هم به همین نحو فکر کنند و ایران را مقصر و دشمن را محق بدانند مشخص نیست چه گونه خواهند توانست از منافع ملی مان حفاظت و صیانت کنند. ضمنا بابت رفتار جناب آقای بهشتی پور هم متاسفم.
ترنم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
واقعا که...اقای بهشتی پور نه تنها حرف های اقای محمدی رو قطع می کردند تازه حرف نادرست و ناروایی به اقای محمدی نسبت می دانند اقای بهشتی پور کاش اون اندازه ای که به امریکایی ها اعتماد داشتین لحظه ای احترام هموطنتون رو نگه می داشتید...اقای محمدی با متانت و دلایل قانع کننده صحبت می کردند...
کیارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
اقای بهشتی پور کاسه داغ تر از اش تشریف دارن.خیلی دلشون واسه امریکایی ها میسوزه
ارسال نظرات
آخرین اخبار