کارفرمایان سه روز مهلت دارند حادثه کارگر را به شعبه تأمین اجتماعی اطلاع دهند
مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی:
مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس ماده ۶۵ قانون تامین‌اجتماعی، درصورت وقوع حادثه ناشی از کار، کارفرما مکلف است اقدامات لازم اولیه را برای جلوگیری از تشدید وضعیت‌ حادثه دیده انجام دهد و مراتب را ظرف ۳ روز اداری از تاریخ وقوع حادثه به صورت کتبی به سازمان تأمین‌اجتماعی اطلاع دهد.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار