کد خبر:۴۱۵۹۸۱
بروغنی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

صاحبان صنایع، بازاریابی را تخصص نمی‌دانند

موسس اتاق بازاریابی ایران گفت : صاحبان صنایع تخصص را برای تولید یک کالا و ارائه یک خدمت ضروری می‌‌دانند، ولی برای بازاریابی و مدیریت بازار آن کالا یا خدمت نیازی به تخصص احساس نمی‌کنند.

حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» با بیان اینکه شرکت های تولیدی برای بازاریابی نیازی به تخصص احساس نمی کنند، اظهار داشت: بنگاه‌های اقتصادی باید برای توسعه مدیریت بازار  دیدگاه‌های خود را در خصوص بازاریابی تغییر داده و آن را به عنوان یک دانش تخصصی مورد توجه قرار دهند.


وی با اشاره به اینکه فرآیند بازاریابی قبل از تولید آغاز می شود، تصریح کرد: بدون داشتن یک برنامه بازاریابی و برند جامع و یکپارچه به هیچ وجه در بازار امروز نمی توان موفقیتی کسب کرد.

 

بروغنی همچنین با بیان اینکه مشاوران بازاریابی چون فرصت کوتاهی برای اثبات خود برای جلب نظر صاحبان کسب و کار دارند برنامه های کوتاه برای فروش لحظه ای تدوین می کنند، گفت: صاحبان صنایع باید درنظر داشته باشند تا نام تجاری (برند) نسازند هیچ اتفاق خاصی در تجارت آنها رخ نخواهد داد و برای تثبیت نام تجاری خود باید برنامه های بلند مدت داشته باشند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار