کد خبر: ۴۱۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
بروغنی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
موسس اتاق بازاریابی ایران گفت : پذیرش بازاریابی اینترنتی به دلیل جهانی سازی تجارت ، کاهش هزینه ها و بر داشتن محدودیت های زمانی و مکانی ، ابزار مهمی برای پیش برد فرآیند جهانی سازی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار