تمامی خطوط قرمز ایران در برجام رعایت شده است/ ضمائم ۱۰۰ صفحه‌ای بزودی منتشر می‌شود
ظریف در جمع خبرنگاران:
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه ایران در این مذاکرات به یک توافق جامع دست یافت که طی روزهای آینده به تائید شورای امنیت می‌رسد، اظهار داشت: پس از آن مراحل اجرایی این توافق آغاز می‌شود که در تمامی آنها خطوط قرمز ما به دقت رعایت شده است.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
آره مام باور کردیم !

یکی بگه چرا مجلس یا شورای امنیت ملی ایران باید ظرف دو هفته توافق رو بررسی کنه ولی مجلس آمریکا دو ماه فرصت داره برای بررسی ؟ و چرا حرف های اوباما و روحانی متناقض بود ؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
کاملا مشخصه تمامی خطوط قرمز رعایت شده آقای ظریف . دوستان ، برید انگلیسیش رو دانلود کنید و 6-7 ساعتی بزارید و بخونید. اگه بلد نیستید نه بسیجی هستید نه کار بلد نه با مسئولیت. ( خطاب به دوستان خودی )
ادامه پاسخ خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
.. در ضمن ما مثل ذوق زدگان نباید باشیم که با 2 خط فارسی نادرست از یک متن 150 صفحه ای میریزن جشن میگیرن. البته 20% ای که در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنن رو در این گونه تجمع ها میشه دید. خطاب به آقای روحانی : منظور تون از شناسنامه دار ها اینا بودن؟
m
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
واقعیاتی از متن توافق: لغو تحریم‌ها 8 سال بعد و مشروط به تایید آژانس/ راه بازرسی از مراکز نظامی باز است/ ممنوعیت غنی‌سازی بیش از 3.5 درصد تا 15 سال
aref
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
راسته تو وین میگفتن
انرژی هسته ای.. برو بخواب خسته ای...؟؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
این چطور توافقی هست که آقای ظریف میگه همه خطوط قرمز رعایت شده ولی کارشناسان (دکتر فؤاد ایزدی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) میگه در سایت مقام معظم رهبری نموداری در خصوص خطوط قرمز منتشر شده است که به 19 مورد اشاره می‌کند که از این موارد 18.5 مورد نقض شده است.
در واقع متن جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای بازنویسی گزاره‌برگ آمریکا درباره بیانیه لوزان است البته با جزئیات بیشتر.
من سرهنگ نیستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
کسی داره به ظریف انتقاد میکنه؟:@
نمی شنوم؟
هان؟:@
من سرهنگ نیستم.من حقوقدان هستم!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار