مکانیسم کمیسیون مشترک پای جاسوسان را به کشور باز می‌کند/ زیرساخت قانونی تحریم‌ها حفظ می‌شود/ اجرای پروتکل الحاقی تا زمان اجازه مجلس، منتفی است
متن کامل گزارش کمیسیون برجام مجلس منتشر شد
متن کامل گزارش کمیسیون برجام مجلس امروز منتشر شد.
تعداد نظرات: ۱۵
سرباز ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
سلام با مطالعه این گزارش هیج جای این توافق برجام به سود این مملکت نیست . من یک ارانی هستم که درهمه حال حتی در فقر و نداری و یا خطر جنگ حاضر نیستم اقتدار و عزت این اب و خاک پایمال شود. نمایندگان در مجلس با صراحت و شجاعت اظهار نظر نمایند. ملت با هوشمندی عملکرد همه سیاسیون و مسئولان را تحت نظر دارد نکند خدای نکرده بخاطر ترس و....به یک ذلت دامنه دار تن دهیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
با این اوصاف برجام جامی است سرشار از زهر بزدلی، رنگ وارنگ شدن،جهالت و اسیب به مملکت و پذیرش ذلت، خواری ، تحقیر، و نهایتا نوکری کدخدا.
هادی ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
تو رو خدا جلوی این عهدنامه گلستان رو بگیرید!!!!واقعا دولت با یک سری کارا مثل اعطای مجوز به حزب ندای ایرانیان داره مردم رو دوباره رودر روی هم قرار میده!!!!!!!!نمیدونم واسه تصویب برجام تا کجا دولت میخواد از ملت هزینه کنه!!استیضاح و برکناری ظریف هم یادتون نره!!!
مؤذّن
Germany
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
بسمه تعالی/ ظاهراً فقط قطب طراف‌دار و حامی انقلاب اسلامی قطب خوبی نیست و هنگام ی که در مورد زیرپا گذاشته شدن منویات حضرت امام راحل(ره) اعلام نگرانی می‌کند باید به پرهیز از دو قطبی شدن جامعه توصیه و نصیحت شود والا، قطب اقلیّتی که مناصب قدرت و سرمایه‌های کشور را در اختیار دارد مجاز است هر اقدامی بکند و کسی هم متعرضش نشود حتی اگر مرتکب زانو زدن در مقابل رئیس یک کشور دسته چندم منطقه شده باشد یا مرتکب کار غلطی چون دست دادن با نماینده شیطان بزرگ و از این قبیل...!! پناه بر خدا، یا مهدی ادرکنی.
آدینه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
حال که شما سرافرازانه گردن راست نمودید و در پیشگاه دولت خدوم ملت سربلند از آزمایش بررسی برجام بیرون آمدید امید آن داریم که ان شاالله در پیشگاه عدل الهی نیز شرمنده رأی تان نباشید. من و همه آنانی که در رکاب ولایت بودیم همچنان در نشر خواسته های ایشان مبلغ خواهیم بود هر چند که شنوده آن فقط خودمان باشیم * به امید تعجیل در فرج حضرت ولی عصر عج ،ان شاالله نزدیک است"اللهم صل علی محمد آل محمد وو عجل فرجهم"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
السلام. پیشنهاد میشود کلیه ی ضعف های برجام را بطور خلاصه وهمه کس فهم برای احاد مردم (که شما نمایندگان را انتخاب کرده اند )منتشر کنید تا همه در جریان ضعف های ان قرار گیرندوهیچ ابهامی نماند.دیگر اینکه انانی که این برجام را بخصوص در مورد تحریمها <<که ذهن همه را بخود مشغول کرده >>واژگونه نمایی کردند را به مردم معرفی کرده وبرخورد مجلسی نمایید. ودیگر اینکه به تمام مجالس کشور های دنیا این تحمیلهارا در میان بگذارید تا همه ی دنیا بفهمد این 5+1 چه درخواست غیر قابل تحملی از ایران اسلامی دارند.والسلام.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
واقعا خداقوت میگیم یعد از این همه جلسه و پیگیری و....رسیدیم به اینجا!!!!!!!!!!!!!!!!!
مؤذّن
Germany
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
بسمه تعالی/ کمترین انتظار این بود که به صراحت موارد عبور از خطوط قرمز ترسیم شده را اعلام می‌کردید!
محبـــــــــــــــــ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
سلام.
خدا قوت به کی گفتی...؟
به کمیسیون برجام...؟
یا به تیم مذاکره کننده...؟
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
میگن نقل هست از حاج احمدآقا (ره)، وقتی قطعنامه 598 را همین آقایون به حضرت امام (ره) تحمیل کردند و ایشون جمله "جام زهر را نوشیدم "را فرمودند، حضرت امام تا سه روز توانایی راه رفتن نداشتند از شدت ناراحتی، بعد از امضای توافق اولیه ژنو تیتر خبری برخی روزنامه های غربی درباره تحمیل جام زهری دوباره بود . مرا که دسترسی به حضرت آقا نیست احوالپرسش باشید....نکند بعدها تاریخ به نسل آینده در مورد فرجام برجام و حال دگرگون شده آقایم بنویسد و من بازهم از اهل کوفه نبودنم دم بزنم و وای اگر سید علی حکم جهادم دهد و از منتظر یک اشاره بودنش....... و تزویر پشت تزویر
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
رهبر معظم فرمودند : خطوط قرمز باید رعایت شود... حالا نمایندگان تازه به دوران رسیده ما رای گیری کردند که آیا دولت خطوط قرمز رو رعایت کنه یا نه !!!!!! رهبر عزیزم به فرموده پیامبر اکرم احمق ترین مردم در دوران آخرالزمان سردمداران آنانند. اگه تمام مسئولین رهبرم رو تنها بزارن ما مردم تنها نمیزاریم و گردن دشمنان ولایت رو خورد میکنیم به یاری حضرت حجت ان شاء الله
jalal5092
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
سلام. آقا نمیشه که برجام رو مشروط قبول کرد مگه کشور های غربی هم زیر بلیط ایرانن که بگی اگه شما شرطی گذاشتی قبول کنند اصلا این حرکت که شما شرط بزاری یا کم و زیاد کنی باید در مرحله مذاکره انجام بگیره نه اینجا غرب گفته این رو انجام میدی یا نه حالا شما باید جواب بدی پس باید یا رد بشه یا تصویب که قطعا باید رد بشه یه سری ایرادات هم این گزارش داره که شامل 1-در شماره 5 بندب گفته شده کمیسون این عبارت را حق غنی سازی می داندکه باید می گفت ایا به صورت قطعی و قانونی هست یا نه نظر خودش رو یگه2_در شماره 8 بند ه آمده لغو فلان تحریم ها در دست کنگره است و از دست دولت خارج و ما انرا می پذیریم خب به ما چه که اون ها با هم اختلاف دارن برن اختلافشون رو حل کنن وگرنه در دولت بعدی این اختلافات دامن مارو هم میگیره
م.ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
دولت فخیمه همه جا نفوذ داره.مارو باش فک میکردیم مجلس حداقل پای این عهدنامه گلستان رو امضا نمیکنه.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
اگر نمایندگان بخوان این برجام رو تایید کنند که خیلییییییی خیلییییی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق هستند!!
البته شک دارم این طور بشه !! اما احتمال فشار آوردن دولت به نمایندگان هست !!! چون دولت تنها کلید برون رفت کشور رو توافق و نوکری غرب می دونه پس به این سادگیا نمیزاره برجام رد شده!!
در کل خدا بخیر کنه !!!!
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
موقعی که اون جانباز بصیر نگرانی خودش را به آقا می گوید و آقا هم می فرمایند : به من نگید ( من می دانم ) برید به اونها بگید . معلوم است که همه ما ادعای ولی فقیه داریم ولی در عمل حرف آقا زمین می ماند. این هم از مجلس که قرار بود کمک رهبر باشند که نگرانی رهبر را کم کنه.......
ارسال نظرات
آخرین اخبار