برجام خلاهای بسیار زیادی دارد/ بازرسی‌ها بسیار لغزنده است/ برجام به صورت مشروط پذیرفته می‌شود
نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: طرحی که امروز در مجلس مطرح شد این بود که این برجام را مشروط بپذیریم و دولت باید در اجرای برجام موارد آورده شده در طرح را نیز رعایت کند و هر سه دیدگاه طرح های خود را در صحن علنی ارائه خواهند داد.
تعداد نظرات: ۵
مؤذّن
Germany
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
بسمه تعالی/ جناب آقای نماینده مردم و سخنگوی کمیسیون ویژه، سلام علیکم؛ تا چه وقت می‌خواهید ساده اندیشی و ساده انگاری در مورد اتفاقات مهم! داشته باشید؟ بیش از یک ماه موکلین‌تان(مردم) را معطل کردید و به واسطه وجود کمیسیون شما اعتراضات معوق ماند امّا، نهایتاً با یک اقدام حساب شده، همزمان با ارائه گزارش کمیسیون شما، طرحی با مفاد مورد نظر «توافق‌کنندگان با استکبار» در صحن مجلس مطرح شد. واقعاً تصور می‌کنید که با این درجه از سادگی و خوش باوری که دارید، حریف این سیاست‌بازان دانش آموخته از مبانی مکاتب غربی خواهید شد!؟ لطفاً ما را سر کار نگذارید و مسیر را برای اعلام نظر مستقیم مدافعین حقیقی انقلاب اسلامی(توده مردم) باز بگذارید، این به خیر و صلاح همه است.
jalal5092
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
سلام . یعنی چی که ما برجام رو مشروط قبول می کنیم به نظر بدترین کار ممکنه چرا که یا برجام باید به طور کلی قبول بشه یا رد و اگه آقایان مجلسی بخواهند شروطی رو به اون اضافه کنند دارای دو ایراد است اولا آوردن این شروط دولت ما رو مجبور می کنه و الزامی برای دولت های غربی ندارند و نظر غربی ها اینه که ما در چارچوب برجام با شما کار می کنیم یه طوری میگن ما شرط میزاریم که انگار همه اون کشور ها نگاهشون به مصوبه مجلس ما هست خب اگه شروط شما قرار بود مورد توافق اون ها باشه که در مذاکرات مورد توافق واقع می شد دوما دولت با زیرکی می تونه بگه باشه و مثل خیلی از مسائل دیگه که می گفت رعایت می کنم و نکرد نمی کنه اعم از بازرسی از پارچین و.... بعد فکر می کنید میگه چی میاد تو مجلس و سر شما داد میزنه و میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
خیانت به ملت= پذیرش برجام (چه مشروط و چه غیر مشروط)
ما میگیم شاه نمیخایم نخست وزیر عوض میشه
ما میگیم خــر نمیخایم پالـــــون خر عوض میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
خدا لعنت کند
کسانی که بخواهند منافع ملت را از ملت جدا کرده و در اختیار بیگانگان قرار دهند
خدایا کمک کن از کمی عدد ما برکت بده به حرکت انقلابی و ضد استکباری ما
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
برجام یعنی طناب دار دور گردن ماست بفهمید
پذیرشش یعنی صندلی زیر پاتو بکشن
ارسال نظرات
آخرین اخبار