ترویج «دین حداقلی» و «سکولار» از برنامه‌های دشمن در جنگ نرم است/ هدف اصلی؛ استحاله جمهوری اسلامی و تغییر باورها/ صدا و سیما؛ قرارگاه مقدم
رهبرانقلاب در دیدار رئیس و مدیران سازمان صداوسیما:
حضرت آیت الله خامنه ای با تبیین اهداف «جنگ نرمِ برنامه ریزی شده، گسترده و همه جانبه نظامِ سلطه با جمهوری اسلامی»، تغییر باورهای مردم را مهمترین هدف این جنگ پیچیده خواندند و با تأکید بر نقش منحصر به فرد رسانه ملی در این کارزار جدی، برنامه ریزی دقیق و عالمانه را برای تحقق وظایف رسانه ملی مورد تأکید قرار دادند.
تعداد نظرات: ۱
حامد
Germany
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
قابل توجه مدیران صدا وسیما خصوصا جناب آقای سرفراز
تلوزیون دردنیای امروز مااز کارآمدترین ومهمترین ابزار تاثیر گذار به فرهنگ وعادات روزمره ملتها میباشد واین ابزار وسیله یی شده است برای انواع تهاجمات نرم وکنترل وهدایت فکر واندیشه ملتها در راستای اهداف استکباری. حتما دیدگاه حضرت امام ره را بیاد دارید که انرابه دانشگاهی عظیم تعبیر فرموده بودند. قطعا نفوذ دشمن به این سیستم حیاتی سیاست ها واهداف مقدسش را منحرف و از مسیر خود خارج مینماید. لذا ضمن عرض خسته نباشید به تمامی دست اندرکاران صدیق این دستگاه مقدس توجه عزیزان را به نفوذ دشمن دربرنامه های تبلیغاتی جلب میکنم که دایما در حال ترویج فرهنگ وواژهای بیگانه وغربی به بدنه فرهنگ غنی و زبان ملی ما میباشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار