سومين دوره مسابقات ليگ کاراته بسيج کشور در اراک پايان يافت
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۲۹۴

سومين دوره مسابقات ليگ کاراته بسيج کشور در اراک پايان يافت

سومين دوره مسابقات ليگ کاراته بسيج کشور جمعه شب با معرفي تيم هاي برتر در اراک پايان يافت.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اراک، در اين مسابقات يک روزه 130 کاراته کار در قالب 26 تيم در دو رشته کاتا و کوميته با هم به رقابت پرداختند.

براساس اين گزارش، در پايان اين رقابت ها در رشته کوميته، تهران اول شد و تيم هاي مرکزي و قم به ترتيب دوم و سوم شدند.

اين گزارش مي افزايد: همچنين در بخش کاتا، بسيج اردبيل در مکان نخست ايستاد، تيم مازندران دوم شد و تيم تهران عنوان سوم را کسب کرد.

لازم به ذکر است، چهارمين دوره اين مسابقات 28 آبان ماه به ميزباني بسيج استان مازندران برگزار و تيم برتر اين مسابقات که پس از شش دوره مشخص خواهد شد، به مسابقات جهاني لهستان اعزام مي شود./انتهاي پيام /

پربازدیدترین آخرین اخبار