کد خبر:۴۵۴۴۱
بهاي فلزات گرانبها در بازارهاي جهاني افزايش يافت
بهاي فلزات گرانبها در بازارهاي بينالمللي امروز با افزايش همراه بود.
به گزارش خبرنگار اقتصادي «شبكه خبر دانشجو» به نقل از بلومبرگ، بهاي هر اونس طلا در بازارهاي بينالمللي، 1056 دلار و 60 سنت اعلام شد كه با 20 سنت افزايش همراه بود؛ اين در حالي است كه قيمت طلا در جمعه گذشته نيز، كاهش بيش از دو دلاري را تجربه كرده بود.
بر اساس اين گزارش، هر اونس نقره در بازارهاي بينالمللي، بعد از افزايش يك و 10 صدم درصدي روز جمعه، امروز نيز افزايشي هفت صدم درصدي داشت و به 17 دلار و 73 سنت رسيد.
تحليلگران معتقدند كاهش ارزش نرخ دلار آمريكا در برابر ارزهاي عمده و افزايش ميل به خريد كالاهاي سرمايهاي، باعث شده تا بهاي هر اونس طلا در بازارهاي جهاني به يك ركورد قابل توجه دست يابد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا