کد خبر:۴۵۶۶۱
رئيس دانشگاه سمنان سرپرست عالي المپياد ورزشي دانشجويان شد
رئيس دانشگاه سمنان به عنوان سرپرست عالي دوازدهمين المپياد ورزشي دانشجويان دانشگاهها و مراکز آموزش عالي سراسر کشور کشور منصوب شد.
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از سمنان، طي حکمي از سوي کامران دانشجو، وزير علوم، تحقيقات و فناوري، دکتر علي مراد زاده، رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود به عنوان رئيس برگزاري و دکتر علي خيرالدين به عنوان سرپرست عالي اين رقابتها برگزيده شدند.
خاطرنشان ميشود، دوازدهمين المپياد فرهنگي – ورزشي دانشجويان سراسر کشور تابستان سال آينده به ميزباني سه دانشگاه سمنان، صنعتي شاهرود و علوم پايه دامغان برگزار خواهد شد.
بر پايه اين گزارش، دانشگاه سمنان، تابستان گذشته نيز ميزبان چهار رشته از مسابقات مقدماتي المپياد ورزشي دانشجويان دختر دانشگاههاي سراسر کشور بود.
لازم به ذکر است، در اين مسابقات 3000 دانشجو در قالب 14 رشته ورزشي تک نفره و تيمي به رقابت خواهند پرداخت./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا