کد خبر:۴۵۶۷۴
برپايي كنفرانس دانشجويي مهندسي معدن ايران در دانشگاه صنعتي سهند تبريز
هفتمين كنفرانس مهندسي معدن ايران با همكاري دانشگاه صنعتي سهند تبريز و انجمن علمي مهندسي درون اين دانشگاه از امروز پنجم آبان ماه به مدت سه روز برگزار شده است.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از تبريز، مراسم افتتاحيه هفتمين كنفرانس كشوري معدن ايران با حضور 400 نفر از استادان و دانشجويان دانشكدههاي معدن سراسر كشور امروز در سالن مجتمع فرهنگي تفريحي پتروشيمي تبريز برگزار شد.
بر پايه اين گزارش، در اين كنفرانس حدود 85 مقاله ارائه شده که 31 مورد آن پوستر است.
خاطرنشان ميشود، در اين كنفرانس، دكتر اصانلو در خصوص معدنكاري و چالشهاي پيشرو، دكتر خدادادي در خصوص اثرات زيست محيطي باطلههاي معدني، دكتر اسكويي در خصوص استفاده از تكنولوژيهاي نو در اكتشافات و دكتر سام در خصوص ضرورت توسعه هوش هيجاني در برنامهريزي آموزشي مهندسي مطالب خود را ارائه خواهند كرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا