بسيج دانشجويي گلستان در ماموريت‌هاي دانشجويي انگيزه و خلاقيت داشته باشد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۶۹۹
فرمانده سپاه نينواي گلستان:

بسيج دانشجويي گلستان در ماموريت‌هاي دانشجويي انگيزه و خلاقيت داشته باشد

فرمانده سپاه نينواي گلستان با حضور در بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان گلستان، اعضاي بسيج دانشجويي گلستان را به داشتن انگيزه و خلاقيت در ماموريت‌هاي دانشجويي تشويق كرد.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از گرگان، محمد حسين بابايي صبح امروز پنجم آبان ماه در اين جلسه گفت: در مجموعه دانشجويي نوع ورود به دانشگاه‌ها، ارتباط قوي با روساي دانشگاه‌ها، حضور مستمر در دانشگاه‌هاي هدف و تعامل با استاندار امري ضروري است.

وي افزود: كاركنان بسيج دانشجويي بايد بسيجي‌وار و با دقت امور را پيگيري كنند، چرا كه خستگي و ياس در بسيج معنايي ندارد.

همچنين، محمدحسين رفيعي، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان گلستان با ابراز خرسندي از حضور فرمانده سپاه استان در جمع كاركنان بسيج دانشجويي درخواست استمرار حضور وي در اين جمع را داشت و گزارشي از وضعيت دانشگاه‌هاي استان به وي ارائه داد.

لازم به ذكر است، ماموريت رزاقيان، فرمانده اسبق سپاه نينواي گلستان در مهر ماه سال جاري به پايان رسيد و محمد حسين بابايي به عنوان فرمانده جديد سپاه استان معرفي شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار