برگزاري سمينار ملي مديريت بحران و پدافند غيرعامل در دانشگاه گلستان
غلامرضا حسني، معاون پژوهشي دانشگاه آزاد علي آباد كتول در گفتوگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در گرگان، گفت: معاونت پژوهشي اين واحد دانشگاهي با همكاري دانشگاه امام حسين(ع)، سازمان بسيج اساتيد كشور، استانداري و سپاه نينوا گلستان، دانشگاه صنعتي شريف، دانشگاه امام حسين(ع) و مركز گلستان و مجتمع دانشگاهي آمايش و پدافند غيرعامل، سمينار ملي مديريت بحران و پدافند غيرعامل را اول اسفند ماه سال جاري برگزار مي كند.
وي هدف از برگزاري اين سمينار را افزايش توان دفاعي و ايجاد قدرت بازدارندگي، افزايش ظرفيت برنامه ريزي به منظور پيش بيني منابع مالي، ايجاد و حفظ روحيه انسجام وحدت ملي و حفظ سرمايه هاي ملي بيان كرد.
حسني خاطرنشان كرد: پدافند غيرعامل و فرهنگ سازي، پدافند غيرعامل و بهداشت محيط، پدافند غيرعامل و آمايش سرزمين، پدافند غيرعامل و مديريت انرژي، پدافند غيرعامل و مديريت IT، پدافند غيرعامل و سيستم هاي اطلاعاتي، پدافند غيرعامل و امنيت شبكه و پدافند غيرعامل و فرماندهي و كنترل از محورهاي اين سمينار است.
معاون پژوهشي دانشگاه آزاد علي آباد كتول آخرين مهلت ارسال مقالات را اول بهمن ماه سال جاري اعلام كرد./انتهاي پيام/