نامگذاري بلوار 60 متري خرم آباد به نام يكي از شهداي وحدت
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از خرم آباد، سيد حسين صابري، استاندار لرستان ديروز پنجم آبان ماه در جلسه كميته شهري خرمآباد كه با حضور مسئولان مربوطه در استانداري لرستان برگزار شد، با اشاره به اجراي شش پروژه شهري در خرم آباد گفت: با بهره برداي از اين پروژه ها ظرف شش ماه آينده در صورت عدم بروز مشكل، معضل ترافيك خرم آباد بويژه در هسته مركزي شهر براي 20 سال آينده برطرف خواهد شد.
وي با انتقاد از روند نامطلوب ترميم حفاري ها توسط دستگاه هاي حفار تصريح كرد: شهرداري موظف است تنها براي دستگاه هايي مجوز جديد حفاري صادر كند كه حفاري هاي پيشين خود را در بخش گاز، مخابرات، برق و آب به طور كامل ترميم نمايد.
صابري با اذعان به اينكه فقدان طرح تفضيلي و طرح جامع شهري خرمآباد از سال 82 به بعد نارضايتي عمومي را به دنبال داشته است، افزود: شايسته نيست مردم به دليل سهل انگاري مديران شهري در عذاب باشند.
استاندار لرستان بر تسريع در روند ساماندهي رودخانه خرمآباد، تاكيد كرد و افزود: در صورت آب گرفتگي و سيلاب، به فونداسيون هاي در دست احداث پروژه ساماندهي اين رودخانه 300 ميليون تومان خسارات وارد مي شود كه مي طلبد روند كار با سرعت بيشتري انجام شود.
محمدرضا ملك شاهي راد، نماينده مردم خرمآباد در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه تشكيل كميته عمران شهري خرم آباد را ثمر بخش و موجب ايجاد تحول در شهر خرمآباد دانست و گفت: شهر خرم آباد براي آنكه مورد توجه سرمايه گذاران، توريسم و نخبگان قرار گيرد، نيازمند اقدامات بزرگتري است كه با جسارتي كه مديران استان در تصميم گيري از خود نشان داده اند، دور از دسترس نيست.
وي از آسفالت خيابان ها، پاركينگ عمومي و فضاي سبز به عنوان نيازهاي اساسي شهر خرم آباد نام برد و تصريح كرد: معظل آسفالت در بسياري از محلات اين شهر متاثر از عدم اجراي تعهدات توسط تعاوني هاي مسكن است كه بايد تصميمات مقتضي در خصوص قصور اين تعاوني ها اتخاذ شود.
خاطر نشان مي شود، تجهيز انبار اضطراري حوادث غير مترقبه خرمآباد، تابلو دار كردن كوچه هاي بالاي 10 متر و اصلاح روشنايي زيرگذرهاي ميدان بسيج و ميدان 22 بهمن از جمله مصوبات كميته عمران شهري خرم آباد بود.
لازم به ذكر است، شهيد فرشاد شفيع پور متولد شهرستان خرمشهر بود./انتهاي پيام/