کد خبر:۴۵۸۵۷
آغاز اعتكاف علمي بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي ياسوج
اعتكاف 10روزه علمي ويژه خواهران از فردا هفتم آبان ماه در دانشگاه علوم پزشكي ياسوج آغاز مي شود.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از ياسوج، اين برنامه علمي به همت كانون علمي و پژوهشي بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي ياسوج در حسينيه محبان اهل بيت (ع) اين دانشگاه برگزار مي شود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا