کد خبر:۴۵۸۶۵
در نشست همانديشي حفظ محيط زيست
جوانان تشکلهاي مردم نهاد خراسان شمالي تقدير شدند
با حمايت سازمان جوانان استان خراسان شمالي و در نشست همانديشي حفظ محيط زيست از 10 نفر از جوانان فعال تشکلهاي مردم نهاد مرتبط با حفاظت از محيط زيست تقدير شد.
به گزارش گروه اجتماعي «شبکه خبر دانشجو»، قربانعلي مستمک، مدير سازمان جوانان خراسان شمالي در نشست همانديشي حفظ محيط زيست که با حضور 200 نفر از اعضاي سازمانهاي مردم نهاد برگزار شد، بر ضرورت شناسايي توانمنديهاي جوانان استان تأکيد کرد و گفت: تشکلهاي مردم نهاد از جمله ظرفيتهاي ارزشمند استان هستند.
دکتر شهرياري، مديرکل سازمان محيط زيست استان خراسان شمالي در اين نشست بر تقويت تعاملات دستگاهها با تشکلهاي مردم نهاد جوانان تأکيد کرد و اظهار داشت: فرهنگسازي در زمينه مصرف بهينه بايد از اولويتهاي کاري سازمانهاي مردم نهاد جوانان باشد.
گفتني است، در پايان اين نشست، سازمان مردم نهاد جوانان دامنههاي سبز اعتبارنامه فعاليت دريافت کرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا