بيست و يكمين جشنواره تئاتر هرمزگان در بندرلنگه برگزار مي‌شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۹۳۰

بيست و يكمين جشنواره تئاتر هرمزگان در بندرلنگه برگزار مي‌شود

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان از برگزاري بيست و يكمين جشنواره تئاتر استاني هرمزگان از 11 آبان ماه به مدت سه روز در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بندرعباس، همايون اميرزاده عصر ديروز در نشست خبري در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره تئاتر استاني يكي از قديمي ترين جشنواره‌هاي تئاتر در هرمزگان است كه نقشي سازنده در تبلور نمايش داشته است.

وي افزود: هدف اصلي از برگزاري جشنواره تئاتر استاني به عنوان زيرمجموعه جشنواره تئاتر فجر، كشف استعدادها و بروز ظرفيت‌هاي جديد در نمايش استان است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان دليل انتخاب شهرستان بندرلنگه به عنوان ميزبان جشنواره را عدم تمركززدايي در مركز استان عنوان و تصريح كرد: يكي از راه‌هاي گسترش تئاتر استان تمركززدايي از برگزاري جشنواره‌ها در مركز بندرعباس است و بندرلنگه به لحاظ داشتن امكانات سخت افزاري همچون سالن مجهز و گروه‌هاي نمايشي فعال از وضعيت مناسبي جهت برگزاري جشنواره برخوردار است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار