تمام شدن وام خودرو نشان دهنده ناهماهنگی اقتصادی در دولت است
زارع در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو:
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعلامیه بانک مرکزی در خصوص پایان یافتن وام ۲۵ میلیونی به مردم، نشان دهنده این است که تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست و مشورت‌های این تیم کافی و جامع نمی‌باشد.
تعداد نظرات: ۳
یه بچه کشاورز بواناتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
کمیسیون محترم و شخص سخنگوی کمیسیون که نماینده مردم منطقه ای(شهرستان های آباده،بوانات و خرمبید) است که بیشتر مردم کشاورز و دامدارند ولی هنگام برداشت محصول امید چندانی به درآمد به دلیل قیمت پائین محصول ندارند در خصوص اقتصاد مقاومتی خودشان چه اقداماتی انجام داده و از دولت چقدر مطالبه جدی داشته اند؟؟؟ایشان الآن که فصل برداشت سیب زمینی است یکبار به زمین های زراعی سر بزند و درد دل مردم از قیمت اندک محصول را بشنود و بگوید چه راهکاری دارند؟چرا صادرات محصول حتی به کشورهای همسایه متوقف است؟
اگر مقداری واردات گوشت قرمز از برزیل را کاهش دهند دامداری چقدر رونق میگیرد و به تبع آن کشاورزی که باید علوفه دامدار را تأمین کند؟؟؟
چند طرح موثر در زمینه اقتصاد مقاومتی نمایندگان محترم کمیسیون ارائه داده اند؟؟؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
اگه25میلیون وام ازدواج یااشتغال میدادند یانه 15میلیون بااون بیشتر خرید میشد جوونا هم ازدواج میکردن از این طلف کردن عمر خلاص میشدن البته اول باید ماشینای باد کرده رو اب کرد
سعید
Singapore
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
چقدر ساده ای آقا هادی ، این دولت برای مردم کاری کنه؟ زهی خیال باطل ، وام خودرد فقط برای خروج خودرو سازها از رکود داده شد و مردم هم متضرر های این برنامه! مردم دنیا تا 4 سال دیگه سوار ماشین های پرنده میشن و مردم ایران هنوز دارن قسط وام پراید 34 میلیونی رو میدن!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار