کد خبر:۴۶۱۲۴
برگزاري سومين دوره از مسابقات تيراندازي دانشجويان دختر بسيجي آذربايجان شرقي
سومين دوره از مسابقات تيراندازي دانشجويان دختر بسيجي دانشگاه هاي استان آذربايجان شرقي 7 آبان ماه به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از تبريز، اين مسابقات با حضور 70نفر از شركت كنندگان در دو رشته تپانچه و تفنگ بادي در سالن تير اندازي شهيد جديدي تبريز برگزار شد.
بر پايه اين گزارش، در اين مسابقه كه به همت واحد تربيت بدني بسيج دانشجويي دانشگاه هاي اين استان برگزار شد، به نفرات اول تا سوم هر رشته جوايزي اهدا گرديد.
خاطرنشان مي شود، در رشته تفنگ بادي فائزه خداوردي زاده و پريسا خليل پور از دانشگاه پيام نور تبريز مشتركا اول، راحله فتحي اقدم از دانشگاه پيام نور تبريز نفر دوم و ثريا عطايي از دانشگاه آزاد اسلامي تبريز نفر سوم شدند.
همچنين، در رشته تپانچه لعيا بابايي از دانشگاه علمي كاربردي تبريز اول، سميه كيقبادي از دانشگاه پيام نور تبريز دوم و ندا ارسي از دانشگاه آزاد اسلامي هشترود به عنوان نفر سوم شناخته شدند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا