اعزام تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه پيام نور كاشمر به مشهد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۱۲۹

اعزام تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه پيام نور كاشمر به مشهد

اعضاي فعال تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه پيام نور مركز كاشمر به مشهد اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از مشهد، اين اردو از طرف امور فرهنگي دانشگاه به مناسبت ميلاد امام رضا (ع) و به منظور قدرداني از فعاليت ها و همكاري تشكل هاي دانشگاهي از جمله بسيج دانشجويي، نشريات، انجمن هاي علمي و هلال احمر، هفتم آبان ماه برگزار شد.

لازم به ذكر است، اين سفر معنوي قرار بود در قالب دو گروه اعزامي خواهر و برادر انجام شود كه بنا به دلايل نامعلومي فقط برادران با يك كاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.

همچنين همزمان با شب ميلاد ثامن الحجج (ع) دانشجويان دانشگاه هاي مشهد در قالب كاروان پياده از دانشكده علوم دانشگاه آزاد اسلامي مشهد به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شدند.

در اين كاروان، 1000 دانشجو با ذكر دعا و در دست داشتن گل هاي رازقي تولد امام هشتم را گرامي داشتند.

خاطرنشان مي شود، اين مراسم با قرائت دعاي كميل در صحن جامع رضوي به پايان رسيد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار