كارگاه آموزشي ارتباطات رسانهاي در سيستان و بلوچستان برگزار مي شود
به گزارش گروه فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، سعيد صميمي عشرتآبادي ضمن تاكيد بر راهاندازي روابط عموميها، به عنوان مهمترين ركن مديريت بر افكار عمومي جامعه گفت: كارگاه آموزشي ارتباطات رسانه اي با هدف ارتقاي سطح علمي مسئولين و فعالان در عرصه روابط عمومي و رسانه استان دوشنبه 11 آبانماه سال جاري ساعت 8:30 صبح در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگي نور اداره كل تبليغات اسلامي استان واقع در خيابان آزادي برگزار خواهد شد.
صميمي عشرت آبادي ضمن اشاره به اينكه روابط عمومي هر سازماني بايد تغييرات را در افكار و اجتماع بشناسد و توانايي جهتدهي آنها را داشته باشد و بتواند در جهت مثبت نمودن افكار عمومي گامهايي محكم و استوار بردارد، افزود: مشاور و مديركل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان جنگلها و مراتع آبخيزداري كشور، استاد علي چنه در اين كارگاه تدريس خواهد كرد.
وي تصريح كرد: نرم افزارهاي ساخته شده توسط روابط عمومي در شش ماهه نخست سال 88 از جمله ياس بهشت با مضمون حوادث تروريستي اخير زاهدان در دهه فاطميه، نرم افزار يوسف زهرا(س) با محتواي اعياد شعبانيه، نرم افزار آل ياسين حاوي گزارش عملكرد ساليانه اين اداره كل در اين جلسه توزيع خواهد شد./انتهاي پيام/