کد خبر:۴۶۲۶۸
عروج ملكوتي جانباز شيميايي هشت سال دفاع مقدس در بوشهر
مختار عمايي، جانباز 70 درصد شيميايي پس از سالها تحمل درد و رنج ناشي از مواد شيميايي، ظهر ديروز 9 آبان ماه در بيمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر به مقام رفيع شهادت نائل شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بوشهر، مختار اعمايي، جانباز 70 درصد دشتستاني در 21 سالگي و در 17 آذر سال 63 در منطقه عملياتي آبادان در اثر بمبهاي شيميايي متجاوزان به ميهن اسلامي مجروح شد.
بر پايه اين گزارش، اين جانباز شيميايي هفته پيش در اثر شدت عوارض شيميايي در بيمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر بستري شد، اما شوق رسيدن به ياران، مانع برگشتش به دنياي فاني شد.
لازم به ذكر است، پيكر پاك و مطهر شهيد مختار اعمايي بعدازظهر امروز ساعت 15 از مقابل درمانگاه نبوت برازجان تا گلزار شهداي اين شهر تشييع ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا