کد خبر:۴۶۴۱۳
آموزش پنج هزار و 600 جوان در راستاي مقابله با تبعات مين در کردستان
مدير سازمان جوانان استان کردستان گفت: به همت موسسه پيشگامان ماف از سمن هاي جوانان کردستان،پنج هزار و 600 جوان در راستاي مقابله با تبعات مين در استان آموزش ديدند.
به گزارش گروه اجتماعي «شبکه خبر دانشجو»، اسماعيل احمدي با اشاره به برگزاري همايش من و مين به همت اين سازمان مردم نهاد در استان کردستان گفت: کردستان يکي از استان هاي آلوده به مين در غرب کشور است که تبعات آن سلامت جامعه را نيز تهديد مي کند، از اين رو آگاه سازي جوانان و مردم در اين منطقه الزامي است.
وي به همکاري استانداري کردستان، مرکز مين زدايي کشور و کميته بين المللي صليب سرخ تهران براي برگزاري اين همايش اشاره کرد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا