اولين دوره مسابقات كشتي آزاد جام امام رضا (ع) برگزار ميشود
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از خرم آباد، در اين رقابتها كه در سالن شهيد مجيد صالحي راد، مجموعه ورزشي غلامرضا تختي خرم آباد برگزار ميشود، كشتي گيران به مدت دو روز به رقابت با يكديگر مي پردازند.
بر پايه اين گزارش، در اين مسابقات بسيج دانشجويي دانشگاههاي لرستان با دو تيم متشكل از امام رضا (ع) (الف) و (ب) و با 14 كشتي گير آزاد كار به مصاف حريفان ميرود.
اين گزارش حاكي است، دانشجويان علاقهمند به شركت در اين رقابتها ميتوانند جهت ثبت نام از 14 تا 19 آبان ماه جاري به دفاتر بسيج دانشجويي مستقر در دانشگاه هاي استان مراجعه كنند.
لازم به ذكر است، شركت در اين رقابت ها براي ساير دانشجويان آزاد است.
همچنين مسابقات انتخابي تيم بسيج دانشجويي دانشگاههاي استان لرستان جهت اعزام به مسابقات كشوري در مازندران و انتخابي مسابقات جهاني ساسارين ايتاليا برگزار مي شود./انتهاي پيام/