کد خبر:۴۶۴۵۸
رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي عنوان كرد:
تدوين استانداردهاي تربيت نيروي انساني در دانشگاه علمي كاربردي
رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي اظهار داشت: دانشگاه جامع علمي كاربردي در مراكز خود مسئوليت را به برنامه ريزي، هدايت و حمايت تبديل كرده و استانداردهاي لازم براي تربيت نيروي انساني را تدوين ميكند.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر حسين بلندي صبح امروز در مراسم افتتاح دانشكده علمي كاربردي بهزيستي استان تهران اظهار داشت: دانشگاه علمي كاربردي آمادگي فراهم سازي امكانات لازم براي موسسات علمي كاربردي را در زمينه مسائل علمي و رفاهي دارد.
وي خاطرنشان كرد: دانشگاه جامع علمي كاربردي در مراكز خود مسئوليت را به برنامه ريزي، هدايت و حمايت تبديل كرده و استانداردهاي لازم براي تربيت نيروي انساني را فراهم كرده است.
رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي اضافه كرد: هرجامعهاي براي رسيدن به رشد و توسعه بايد تمامي افراد جامعه را آموزش داده و مورد توجه قرار دهد.
بلندي با بيان اينكه اين دانشگاه براي حضور در عرصههاي مورد نياز جامعه شكل گرفته است، گفت: فعاليتهاي اين دانشگاه با حمايت ديني و ملي در جامعه صورت گرفته است../انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا