کد خبر:۴۶۶۳۶
دبير اجرايي دومين همايش سراسري كاربرد I T:
سيستم اتوماسيون اداري در شبکه بهداشتي درماني فارس فعال است
دبير اجرايي دومين همايش سراسري كاربرد I T با اشاره به راهاندازي اتوماسيون اداري دانشگاه علوم پزشكي شيراز در سراسر استان، گفت: تمام شبكههاي بهداشتي، درماني استان فارس با دانشگاه علوم پزشكي شيراز به صورت اتوماسيون اداري در ارتباط هستند.
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شيراز، دکتر هدايتالله فقيه ديروز در نشست خبري در دانشگاه علوم پزشکي شيراز ، اظهار داشت: در زمينه پرونده الكترونيك سلامت نيز منتظر اعلام استانداردهاي اطلاعاتي در پروندهها از سوي وزارت بهداشت هستيم.
وي حوزه اطلاعات پرونده الكترونيك سلامت را بسيار بزرگ دانست و عنوان کرد: لزوم ايجاد يك زيرساخت مناسب مخابراتي احساس ميشود.
دبير اجرايي دومين همايش سراسري كاربرد I T و علوم ارتباطات در پزشكي و سلامت با بيان اينكه روز اول اين همايش به صورت سخنراني و روزهاي دوم و سوم به صورت كارگاه برگزار ميشود، تصريح كرد: در حاشيه برگزاري اين همايش و كارگاه، نمايشگاه و فروشگاه مرتبط با حوزه I T به صورت غرفههايي برپا ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا