كنفرانس سالانه انجمن آسيايي دانشگاه هاي باز آغاز به كار كرد
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، بيست و سومين كنفرانس سالانه انجمن آسيايي دانشگاه هاي باز جهان با حضور دكتر دانشجو، وزير علوم، تحقيقات و فناوري، دكتر ضيايي، رئيس دانشگاه پيام نور، پرفسور بلاواتي، رئيس انجمن دانشگاه هاي باز جهان و جمع بسياري از دانشگاهيان در سالن همايش هاي صدا و سيما آغاز به كار كرد.
بنا بر اين گزارش، اين كنگره با حضور 300 محقق خارجي و 200 محقق داخلي طي دو روز، امروز و فردا به ميزباني دانشگاه پيام نور برگزار مي شود.
لازم به ذكر است، ارزيابي عملكرد اقتصادي اجتماعي، ارزيابي عملكرد دانشگاه هاي باز و ارزيابي عملكرد همكاري ميان نظام هاي آموزشي باز از محورهاي مورد بحث اين كنفرانس خواهد بود.
خاطرنشان مي شود، كنفرانس سالانه انجمن آسيايي دانشگاه هاي باز جهان با حضور 36 كشور از جمله كشورهاي هند، چين، مالزي، ژاپن، عربستان در حال برگزاري است./انتهاي پيام/