کد خبر:۴۶۸۲۲
تمبر يادبود بيست و سومين كنفرانس دانشگاههاي باز رونمايي شد
به مناسبت برگزاري بيست و سومين كنفرانس دانشگاههاي باز جهان به ميزباني ايران، تمبر يادبودي در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما رونمايي شد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، همزمان با افتتاح بيست و سومين كنفرانس دانشگاههاي باز جهان در مركز همايشهاي صدا و سيما و حضور مهمانان خارجي از 36 كشور جهان، از تمبر يادبودي به همين مناسبت رونمايي شد.
بر اساس اين گزارش، اين تمبر نماد سفير هميشگي و يادبود حضور ميهمانان خارجي از 36 كشور جهان در ايران است.
لازم به ذكر است، اين تمبر توسط دكتر ضيايي، رئيس دانشگاه پيام نور، دكتر دانشجو، وزير علوم و پروفسور بلاواتي، رئيس انجمن دانشگاههاي باز جهان امضا شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا