دانشگاه پيام نور عضو فعال انجمن آسيايي دانشگاه هاي باز است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۹۱۹
رئيس دانشگاه پيام نور:

دانشگاه پيام نور عضو فعال انجمن آسيايي دانشگاه هاي باز است

رئيس دانشگاه پيام نور گفت: دانشگاه پيام نور به عنوان عضو فعال انجمن آسيايي دانشگاه هاي باز جهان فعاليت گسترده اي در آموزش دارد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر ضيايي امروز در بيست و سومين كنفرانس آسيايي دانشگاه هاي باز جهان در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما گفت: انجمن آسيايي دانشگاه هاي باز در سال 1987 تاسيس شده و دانشگاه پيام نور از همان زمان به عضويت اين انجمن درآمده است.

وي افزود: از زمان تاسيس اين انجمن تاكنون شاهد رشد و شكوفايي اين انجمن و موسسات عضو آن در منطقه آسيا و توسعه كمي و كيفي دانشگاه هاي پيام نور در كشورمان بوده ايم.

رئيس دانشگاه پيام نور بيان داشت: انجمن آسيايي دانشگاه هاي باز در ابتدا فقط شش عضو در قاره آسيا داشت در حالي كه امروز داراي 43 عضو پيوسته و 13 عضو وابسته و دو عضو انفرادي از كشور هاي آسيايي، اروپايي و آفريقايي است.

ضيايي اظهار داشت: دانشگاه پيام نور در بدو تاسيس با پذيرش 5000 دانشجو در 28 مركز آموزشي فعاليت خود را آغاز كرده و طي چند سال اول دوران تاسيس خيل عظيمي از علاقه مندان به تحصيل ساكن در شهرهاي كوچك و نقاط دور افتاده دريافتند كه دانشگاه پيام نور مي تواند آرزوي ديرينه آنان را در دستيابي به تحصيلات عالي تحقق بخشد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار