آغاز به کار همايش منطقه‌اي توريسم درماني در دانشگاه علوم پزشکي اروميه
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۹۴۰

آغاز به کار همايش منطقه‌اي توريسم درماني در دانشگاه علوم پزشکي اروميه

سومين همايش منطقه‌اي خدمات بين‌المللي سلامت ايران - توريسم درماني - صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکي اروميه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اروميه، اين همايش با هدف شناساندن توانمندي ها و قابليت هاي درماني استان آذربايجان غربي و ايجاد زمينه جهت سرمايه گذاري براي توسعه امکانات درماني، رفاهي و گردشگري استان برگزار مي شود.

بر پايه اين گزارش، اين همايش منطقه اي فرصتي را براي تبادل دانش و فناوري هاي مرتبط با علوم پزشکي و همچنين صدور خدمات بهداشتي و درماني به استان ها و کشورهاي مجاور فراهم خواهد کرد.

خاطرنشان مي شود، در اين همايش علمي کارشناسان و مسئولاني از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، مسئولان اجرايي استان و مهماناني از کشورهاي همسايه حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است، اين همايش از امروز به مدت دو روز در سالن اجتماعات بيمارستان امام خميني اروميه برگزار مي شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار