کد خبر:۴۷۰۰۱
دانشجويان هرمزگان در حسرت ديدار با مقام معظم رهبري
مسئول بسيج دانشجويي استان هرمزگان گفت: علي رغم علاقه زياد دانشجويان دانشگاه هاي هرمزگان براي ديدار با مقام معظم رهبري، اين ديدار براي هرمزگاني ها محقق نشد.
حسين فهيمي زاده در گفت وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در بندرعباس، گفت: بسياري از دانشجويان در روز 12 آبان ماه با مقام معظم رهبري ديدار و از نزديك از بيانات ايشان استفاده كردند، در حالي كه فكس اين ديدار براي دانشجويان استان هرمزگان در روز 11 آبان ماه ارسال شد كه بسيار دير شده بود و دانشجويان از اين ديدار محروم شدند.
وي در ادامه از برگزاري اردوهاي پيش دانشگاهي براي ورودي هاي جديد خبر داد.
فهيمي زاده گفت: 80 نفر از دانشجويان ورودي جديد از دانشگاه علوم پزشكي با برنامه هاي مختلف فرهنگي فردا از جنگل هاي حرا در شهرستان قشم بازديد مي كنند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا