عامل موفقيت دانشجويان در 13 آبان پيروي از امام بود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۰۲۷
رئيس دانشگاه پيام نور مشهد:

عامل موفقيت دانشجويان در 13 آبان پيروي از امام بود

رئيس دانشگاه پيام نور مشهد گفت: عامل موفقيت دانشجويان در روز 13 آبان 58 پيروي از امام (ره) بوده است.

رمضان پور در گفت و گوي با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در مشهد، دانشجويان را تشنه عدالت دانست و گفت: امام خميني(ره) آرمان هاي ناب اسلام را مطرح كردند و دانشجويان با آگاهي از اين انديشه ها ابهت آمريكا كه مظهر بي عدالتي است را شكستند.

وي در ادامه آگاهي، انديشه و توكل را سه عنصر مهم براي شناخت دشمن از سوي دانشجويان برشمرد و تصريح كرد: استادان دانشگاه بايد با رعايت محورهاي گفته شده توسط رهبر جامعه و پيروي از ايشان در آگاهي بخش به دانشجويان موثر واقع شوند.

رياست دانشگاه پيام نور مشهد در تحليل فضاي سياسي در كشور افزود: استكبار ستيزي مسئله مهمي است بايد به آن توجه كافي داشته باشيم./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار