مشكلات طرح بازسازي بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس در مجلس پيگيري ميشود
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بندرعباس، محمدامين فرج زاده 14 آبان ماه در حاشيه عيادت از مجروحان زمين لرزه كه در بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس بستري شده بودند، ضمن بازديد از بخش هاي مختلف بيمارستان اظهار داشت: اين بيمارستان نقش عمده اي در بهبود كيفي سرانه سلامت و درمان در استان ايفا مي كند كه خدمات درماني متنوع اين بيمارستان نيازمند حمايت خبري مسئولان استاني است.
احمد راستي، فرماندار بندرعباس نيز در خلال بازديد از اين مجموعه درماني گفت: بيمارستان شهيد محمدي بزرگترين بيمارستان استان است كه جمعيت زيادي از بيماران سراسر استان و حتي استان هاي مجاور را مي پذيرد و بيماران جهت اقدامات تشخيصي و درماني خود به اين بيمارستان مراجعه مي كنند.
وي اذعان داشت: مشكلات اعتباري بيمارستان در كارگروه سلامت مطرح، و از طريق دستگاه هاي مختلف پيگيري خواهد شد.
سيد اميررضا مصباحي، رئيس بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس نيز در اين بازديد با اشاره به پروژه هاي ناتمام بازسازي بيمارستان، خواستار توجه و حمايت جدي در زمينه برطرف كردن موانع اعتباري شد.
وي با اشاره به نياز 5.7 ميليارد توماني اعتبار جهت تكميل پروژه بازسازي و اضافه كردن بخش هاي جديد اظهار اميدواري كرد كه با حمايت مسئولان، بخش شيمي درماني بيماران سرطاني و بخش فوق تخصصي سوختگي نيز به بهره برداري برسد./انتهاي پيام/