قهرماني دانشگاه سمنان در مسابقات واليبال دانشجويان دختر کشور
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۰۹۴

قهرماني دانشگاه سمنان در مسابقات واليبال دانشجويان دختر کشور

تيم واليبال دانشگاه سمنان، عنوان نخست مسابقات واليبال دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي منطقه چهار کشور را کسب کرد.

دکتر بهروز گل محمدي در گفت و گو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در سمنان، با اعلام اين خبر گفت: رقابت هاي واليبال دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي منطقه 4 کشور طي دو روز پاياني هفته گذشته به ميزباني دانشگاه سمنان در سالن ورزشي فجر اين دانشگاه برگزار شد و نهايتاً با قهرماني تيم دانشگاه سمنان به پايان رسيد.

وي با اشاره به اينکه در اين رقابت‌ها سه تيم از دانشگاه‌هاي سمنان، فردوسي مشهد و صنعتي شاهرود به رقابت پرداختند، اظهار داشت: در پايان اين رقابت‌هاي منطقه‌اي، تيم‌هاي دانشگاه‌هاي صنعتي شاهرود و فردوسي مشهد به ترتيب به مقام‌هاي اول و دوم رسيدند.

مدير تربيت بدني دانشگاه سمنان اضافه کرد: طبق برنامه‌ريزي قرار بود اين مسابقات با شرکت 6 تيم دانشگاهي برگزار شود که به علت برخي مشکلات، تيم‌هاي دانشگاه‌هاي علوم پايه دامغان، تربيت معلم سبزوار و بجنورد قادر به حضور در اين رقابت‌ها نشدند.

 گل محمدي در پايان گفت: بدين ترتيب تيم برتر اين رقابت‌ها يعني دانشگاه سمنان به بازي‌هاي المپياد ورزشي دانشگاه‌هاي کشور که سال آينده به ميزباني همين دانشگاه برگزار مي‌شود، راه يافت./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار