قهرماني دانشگاه سمنان در مسابقات واليبال دانشجويان دختر کشور
دکتر بهروز گل محمدي در گفت و گو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در سمنان، با اعلام اين خبر گفت: رقابت هاي واليبال دانشجويان دختر دانشگاههاي منطقه 4 کشور طي دو روز پاياني هفته گذشته به ميزباني دانشگاه سمنان در سالن ورزشي فجر اين دانشگاه برگزار شد و نهايتاً با قهرماني تيم دانشگاه سمنان به پايان رسيد.
وي با اشاره به اينکه در اين رقابتها سه تيم از دانشگاههاي سمنان، فردوسي مشهد و صنعتي شاهرود به رقابت پرداختند، اظهار داشت: در پايان اين رقابتهاي منطقهاي، تيمهاي دانشگاههاي صنعتي شاهرود و فردوسي مشهد به ترتيب به مقامهاي اول و دوم رسيدند.
مدير تربيت بدني دانشگاه سمنان اضافه کرد: طبق برنامهريزي قرار بود اين مسابقات با شرکت 6 تيم دانشگاهي برگزار شود که به علت برخي مشکلات، تيمهاي دانشگاههاي علوم پايه دامغان، تربيت معلم سبزوار و بجنورد قادر به حضور در اين رقابتها نشدند.
گل محمدي در پايان گفت: بدين ترتيب تيم برتر اين رقابتها يعني دانشگاه سمنان به بازيهاي المپياد ورزشي دانشگاههاي کشور که سال آينده به ميزباني همين دانشگاه برگزار ميشود، راه يافت./انتهاي پيام/