برگزاري نمايشگاه سراسري صنعت رايانه، برق و الکترونيک در اراک
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اراک، اين نمايشگاه با هدف آشنايي بيشتر توليد کنندگان و مشاغل وابسته صنايع کامپيوتر، برق و الکترونيک و ارائه آخرين توليدات و محصولات در اين زمينه، از 18 تا 22 آبان ماه سال جاري براي بازديد عموم داير است.
بنا بر اين گزارش، آخرين دستاوردهاي سخت افزار و نرم افزاري رايانه، اينترنت، تاسيسات مخابراتي، گوشي هاي تلفن ساخت داخل و خارج، سيستم هاي حفاظتي مدار بسته و اعلام حريق، اينترنت هاي هوشمند، وسايل صوتي و تصويري، تجهيزات روباتيک، دکل هاي انتقال نيرو، انواع لامپ ها سيم و کابل و تجهيزت صنعتي برق در اين نمايشگاه ارائه ميشود.
همچنين در 110غرفه اين نمايشگاه، علاوه بر شرکتهاي تخصصي رايانه و برق و الکترونيک در استان مرکزي، مشاغل مرتبط با اين صنايع از استانهاي خوزستان، اصفهان، گيلان، قم، همدان و خراسان نيز حضور دارند.
لازم به ذکر است، 30 درصد شرکت کنندگان اين نمايشگاه از استان مرکزي و مابقي از ساير استانهاي کشور است./انتهاي پيام/